HTML

Tarrós

tarrós

Utolsó kommentek

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • crazy210: Hidd el csak ez éltet. (L) (2008.12.18. 19:56) #72
  • paramoremania: jaj istenem :C *ölel* ...arra gondolj hogy kicsit több mint egy hét és ottleszek (: (L) (2008.12.18. 19:53) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • crazy210: kösz h vagytok. (2008.12.08. 17:30) #71
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Címkék

Friss topikok

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • paramoremania: ott (L) :@ utálom h nem jeleníti meg xD (2008.10.02. 14:55) #55.
  • crazy210: Remélem drága h minden rendbe jön. (2008.09.29. 10:35) #56
  • haley.: ááááá...:((L) (2008.09.24. 15:16) #54

Linkblog

#51

2008.09.14. 21:30 :: crazy210

Háhááá... ^^

Jaaaaj mivel kezdjem??? *gondolkodik*

Kezdem azzal h szerdán volt a nevem kis napja... ésés hát itthon ez annyira nem nagy szám...szóval.. semmi felhajtás.. viszont bnőmékénél annál nagyobb... nem csak bnőmnél..hanem bnőm anyukájánál is.. (: Mint áltban megszoktam,most is úgy számítottam h suliban megajándékozzuk egymást bnőmmel /merthugyanazanevünk/ én vittem is az ajándékot,bnőmnél nem láttam semmi ajándék szatyrot...gondoltam biztos a táskájában van az ajándék...mááár nem azért mert h annyira ajándékot akarok kapni...csak tóm h bnőm ugysem jön el úgy h nem ad vmit. :$ ... na de a táskájában sem volt hanem bejelentette h majd suli után be kell mennünk anyukájához /ottdolgozikasulimellett/ mert együtt akarnak megköszönöteni anyujával... olyan drágááák... na és vége volt az óráknak bemegyünk anyujához ésés megkaptam az ajcimat... **.** Annyi mindent kaptam...sorolom... mindent egy nagy füleses szatyorba kaptam... volt benne füleses tolltartó megmeg füleses cd-tartóó..meeeeg plüss füleses toll meeeg füleses poharat megmeg füleses kis törölközöt.. megmeg vizilovas fogmosó cuccot.. jaaa.. tudni kell h viziló meg füles mániás vagyok. :D Annyira aranyosak...jaa meg kaptam füleses üdvözlökarit amit mki aláirt bnőm családjából. ^^

Aztááááán. Pénteken volt ugye a partym...suliban volt 4 óránk... bnőmmel haza rohantunk és neki álltunk készülődni...megcsináltam bnőm haját ő meg az enyémet.. valamint kisminkelt bnőm..és elment haza átöltözni.. aztááán elindultunk a party helyére ééés útközben rohadt nagy vihar kapott el minket na nem baj.. odaértünk... és állatira jóó volt.. kivéve egy-két dolgot.. pl azt h B. és D. nem volt ott... valamint egyik bnőm anyja balhézott és nem engedte h maradjon.. ugyhogy ott volt kb 20 percet. :CCC Na de ezeket leszámítva.. basszus... nagyon jó volt.. izéé.. kapásból bnőm kitalálta h kezdjünk vodkával.. háát okéé mondtam én...aztán a végén ők néztek nagyot h egyhúzásra meg tudom inni... de szerintem annyira nem volt erős.. aztááán nem is tudom miket ittunk... de azért sorolom.. szal ittunk vodkát.. 3-at v. 4-et nem tudom.. meg őőő jaaaj..koktél.. hát az nagy volt... tök egyszerre mondjuk a pincérnek bnőmmel h "kérünk két orgazmust" az meg erre "óó hát azt máris adhatom csak gyertek le..." bnőm pasija nézett nagyot. xDDD aztáán akartunk inni még egy koktélt.. de az nem volt szal kaptunk helyette bacardi-kólát.. amibe én mondjuk nem éreztem semmit..csak olyan volt mint a sima kóla... na mindegy.. a végére bakker majdnem leestem a lépcsőn... xDDDDD aztán jövünk haza olyan 1 körül... szakadt az eső...-.-""" mi meg persze gyalog voltunk... :D aztáán még mekibe is mentünk mert bnőm pasija meghívott minket mekizni... és elhoztuk a kaját és itt a mi lépcsőházunk bejáratánál leültünk a lépcsőre és meg kajáltunk..meg még beszélgettünk... annyira jó volt..és akkor olyan 2 óra - fél 3 körül felmentem...és lefekedütem aludni...

aludhattam kb 3 órát.. mert korán reggel keltem fel mivel anyum céges bulija volt a tóparton... szintén jó buli volt... deee a legjobb rész az volt amikor lejöttek a rendőrők és fényképezkedtem velük meg minden... ésés az egyik magához akart bilincselni. xDD Dee nagyon arik voltak... nagyon. :$ (: Deee ez a szombati nap sem volt épp a legjobb ugyanis le akarják tőlem nyúlni G.-t :CCCCCCC Anyám egyik kolleganőjének pasi hiánya van és most rámozdult.. de nem adooom... :CCCCCC csak kár h nincs bele szólásom.. egyenlőre... de majd lesz.. legalábbis dolgozom rajta... :CCC

Nah de moooost mek... mjad még regélek vmikor.. amikor a suli engedi... pussszantááááás.

N.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarros.blog.hu/api/trackback/id/tr56663538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása