HTML

Tarrós

tarrós

Utolsó kommentek

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • crazy210: Hidd el csak ez éltet. (L) (2008.12.18. 19:56) #72
  • paramoremania: jaj istenem :C *ölel* ...arra gondolj hogy kicsit több mint egy hét és ottleszek (: (L) (2008.12.18. 19:53) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • crazy210: kösz h vagytok. (2008.12.08. 17:30) #71
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Címkék

Friss topikok

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • paramoremania: ott (L) :@ utálom h nem jeleníti meg xD (2008.10.02. 14:55) #55.
  • crazy210: Remélem drága h minden rendbe jön. (2008.09.29. 10:35) #56
  • haley.: ááááá...:((L) (2008.09.24. 15:16) #54

Linkblog

#79

2009.02.23. 18:30 :: crazy210

Atyaéééég. O_O

Oké, tényleg nagyon régen írtam... de sosincs időm... vagy amikor van akkor meg elfelejtek írni... sajnálom. :$ Hmm... most meg kell néznem mikor is írtam utoljára és át kell gondolnom hogy mi is történt az óta. Hűű... febr. 1-én írtam utoljára... végülis... annyira sok minden érdekes nem volt...

Itt vol 14.-e ami elég izgis volt... anyuék már pénteken elmentek luxus hotelbe ünnepelni... mert nekik valentin napkor van a házassági évfordulójuk... és ezer éve nem voltak kettesben sehol, aztán most anya azt kapta apától hogy elvitte 3 napra erre a helyre. ^^ Én kifejezetten örültem neki... hiszen egy teljes hétvége szülők nélkül..hm kell ennél jobb? :D
Aztán tiszta izgis volt... mert pénteken este tesóm csinált egy "házi partyt". Oké, nem nagy szám volt... pár haverját hivta át aztán pókereztek meg ittak... és mivel itt volt egy bnőm (E.) mi is csatlakoztunk... tiszta jó volt. Asszem olyan 3 körül mentünk el E.-vel aludni, de akkor én még azt hallgattam pár órán keresztül hogy tesóm haverja mennyire részeg és épp itt siránkozott hogy az ő életének nincs értelme... meg blablabla... én inkább csak itt kacarásztam rajta hogy hogy lehet ennyire hülye. xD Aztááán másnap tesómmal kimentünk mamához... mert csináltattam vele bolognait... eskü ő csinálja a legjobb bolognait a világon. <3 *.* Ééés akkor szombat asszem csak így pihenéssel ment el... ja meg takarítással... -.- Vasárnap pedig már ment tesóm dolgozni, aztán egyedül voltam egészen estig, amikor megjöttek anyuék. :) 
Aztán most ez a hét volt szerintem a legjobb. Kedden be lett festve a hajam... annyira tetszik... igazából természetes barnára, de tiszta sötét... és mivel mindig fekete hajat akartam... ez meg majdnem fekete... na ebbe belezavarodtam, szóval a lényeg hogy tiszta sötét és nekem nagyon bejön. ^^  Aztáááááán őőő *gondolkodik*
Jaaa izé... csütörtök... tabló fényképezés... szép ruhás. -.- xD Mondjuk jó volt... egyik bnőmnek van ilyen profi fényképezője és akkor én végig fényképeztem azzal a géppel, amíg a fotós csinálta a képeket... tökre ilyen "kulisszák mögött" képek lettek. xD Ééés a fotós már kért is el belőlük mert h milyen jók háhááá *bebüszke* -szöveglopásxD-
Amúgy... leszögezem, hogy a fotózás jó volt.. csak a képeim nem lettek jók... állatira gáz fejem van... de nem baj... megszoktam. xD
Na deeee a legizgisebb dolog. **.** Szombaton mentem bnőmhöz (Sz.-hoz) egy másik bnőmmel A.-val. Alapból tök korán keltem, hogy elkészüljek... mert 1-kor ment a busz amivel mentünk ki Sz.-hoz A.-val. Aztán addig hajat kellett mosnom... cuccomat összepakolni meg minden ilyesmi. Nah aztáán lementem a buszmegállóba, ahol izgultam, hogy nehogy rossz buszra szálljak... de A. megirta sms-ben hogy mi lesz pontosan a buszra írva (mert ő előbb felszállt mint én) ugyhogy esélyem sem volt eltéveszteni.
És akkor utaztunk 3/4 órát. És az egyik megállóban volt egy kisfiú aki egy RÓZSASZÍN PÓNIT szorongatott... úgy elkezdtünk bnőmmel röhögni... xD Kicsit korán kezdik félre nevelni a gyereket. xDD Nah de oda értünk és ááá... még kicsit baromkodtunk Sz.-éknál és akkor indultunk a műv.házba ilyen divatbemutatóra meg ilyenekre... akkora nagy volt az is. xDD Aztán onnan haza mentünk Sz.-hoz átöltöztünk meg smink meg ilyenek ééés lementünk az emeltről a konyhába és ott ittunk egy darabig öööhm... Sz. anyukájával, tesójával... valami ismerősükkel meg ugye A.-val... már ott készek voltunk kicsit. xD De utána indultunk a discoba...aztán vittünk 1 üveg vodkát, de elrejtettük az épület előtt valami kapu mögé. xD Amikor oda értünk még alig táncoltak, de mi rögtön beálltunk és akkor basszus... életem legjobb bulija volt. Sosem táncoltam ennyit. Meg akkor táncoltunk úgy már 1 órát... kimentünk, hogy na akkor igyunk... de baxxa meg nem tudtuk kinyitni... pasi is volt velünk de az se tudta. xD És akkor A. kitalálta hogy hát ott a beton peremnek csapjuk neki az üveg nyakát, és akkor csak a nyaka törik le... Sz. megfogta neki csapta... letört... és akkor beletöltöttük egy félig üres fanta narancsba... de basszus én tök féltem először inni belőle, mert mondom mi van ha benyelek egy üvegcserepet? De aztán a végén már fene se törödött vele... xDD Na aztán vissza mentünk a táncparkettre... xD Nem volt megállás... és basszus... volt egy srác folyamat odajött hozzám és egyszer -amikor már benne is meg bennem is volt kis "téma"- nah akkor ááá... aszittem hullámvasúton vagy nem tóm min vagyok... úgy pörgetett jobbra-balra meg ide-oda... de annyira jó volt azért... Olyan fél 5 körül volt vége a bulinak -mert leállt a rendszer.xD- akkor indultunk haza Sz-hoz... 5-re oda is értünk hozzájuk... aztán olyan fél 6 fele kerültünk ágyba... de addigra meg nem voltunk álmosak... beszélgettünk még kicsit... de azért hamar elaludtunk. Aztáán... jah.. tök korán kellett kelnünk... mert A. jött haza mert ment a pasija mamájának a névnapjára. >< Szóval kikísértük a buszmegállóba, felraktuk a buszra és jöttünk vissza Sz-hoz. Akkor leültünk kajálni ééés össze tegeződtem bnőm anyukájával.. ez a legjobb. xD És akkor felmentünk utána az emeltre baromkodtunk még kicsit, aztán mentünk vissza  műv.házba pakolászni.. xD És akkor jöttem haza a 17:13-as busszal. Na ahhoz megint van egy sztorim. xD -ééés megöltök mert hosszú lesz.xD- Na szóval busz. Szállok fel... mondom hova kérem a jegyet, erre rámnéz a sofőr elkezdi hogy "te a B. utcában laksz nem?" mondom "aha" és akkor beüti a gépbe h 40 Ft. -mármint a jegy- nézek rá ilyen meglepődött fejjel erre rám vigyorog és elkezdi "ne kérdezz semmit"... há mondom jól van. xDDD Nah aztán úgy ennyi volt. De basszus tényleg nagyon jó volt... rég buliztam ekkorát... ráadásul pénteken is megyek buliba... csak ugye az a szalagavatóm lesz.

Erről jut eszembe. Kiszálltam a szalagavatós táncból. Oké... ténylg szenvedtem vele meg minden... de hát bakker... 4 nap múlva itt a dolog és a zenénk még nincs egybe.. vagyis de... mostmár egybe van... de még egyszer nem gyakoroltunk rá.. ráadásul az egyik táncunk nincs is egybe rakva... meg ienek... és azért na.. hát beégni nem akarok.. :$$ De szerintem érthető... na mindegy. Ennyit erről. Szóval pénteken lesz a buli. Feltűzik a szalagomat és megyünk a csajokkal diiiscoba... ééljen. ^^ xD

Na és ennyi és befogtam és tényleg ennyi. Puszika nektek. ^^

N.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarros.blog.hu/api/trackback/id/tr35961330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása