HTML

Tarrós

tarrós

Utolsó kommentek

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • crazy210: Hidd el csak ez éltet. (L) (2008.12.18. 19:56) #72
  • paramoremania: jaj istenem :C *ölel* ...arra gondolj hogy kicsit több mint egy hét és ottleszek (: (L) (2008.12.18. 19:53) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • crazy210: kösz h vagytok. (2008.12.08. 17:30) #71
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Címkék

Friss topikok

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • paramoremania: ott (L) :@ utálom h nem jeleníti meg xD (2008.10.02. 14:55) #55.
  • crazy210: Remélem drága h minden rendbe jön. (2008.09.29. 10:35) #56
  • haley.: ááááá...:((L) (2008.09.24. 15:16) #54

Linkblog

#76

2009.02.01. 13:51 :: crazy210

Szevasz-tavasz. ^^

Bááár inkább tél van... jah. Mindenhol hó hó és hó... oké, nincs vele bajom...szeretem... de ez nekem karácsonykor kellett volna... nem most amikor már farsang van... pf.

Nah de... miket is írjak le? Már tök elfelejtettem hogy mik történtek velem... Jah, de az első és legfontosabb...

http://theworldisblack.gportal.hu/

Ha van időd, kérlek kukkants be... igeeen... D.-nek köszönhetően felkerültek a regényeim...vagyis folyamat rakom fel őket... Előre is kösz ha benézel. ^^
Aztán... hát... hm. Végülis annyira sok minden izgis dolog nem történt velem... Itt volt a félév és hát el lettem tiltva a géptől pár napra miatta... és megértem anyámékat. Mindjárt érettségizek és majdnem megbuktam 2 tantárgyból is...biosz meg matek... a biosz nem izé... de a MATEK... hát szeretem... meg 4-es is voltam belőle... és most leblokkoltam. Szóval..jah... kicsit gáááz. Aztán még mindig folyamat a szalagavatós táncra próbálunk... nincs már hm... 2 hetünk se addig... és a zenénk még nincs össze vágva és a táncunk sincs egybe rakva, állati lesz. :S Majd ez a két hét lesz a legizgalmasabb... be lesz festve a hajam... műkörmöm lesz... tabló fényképezés lesz... ééés a legfontosabb h a szalagavató előtti 7végén egyik legjobb bnőmnél leszek pizsi partyn egy másik bnőmmel. Xal 3-an leszünk és annyira várom. Olyan jó lesz. Mondjuk én tegnap értem haza ugyan ettől a bnőmtől a pizsi partyról... mert pénteken a kedvenc röpi csapatunk ott játszott náluk /mert ő nem itt lakik ahol én hanem kb 3/4 órányira innen/ és akkor mentem a meccsre amúgy is aztán Sz. mondta h aludjak nála... és akkor már suli után ültünk fel vele a buszra és mentem hozzá. ^^ Aztán el voltunk nála...átjött egyik bnője...akivel eddig csak egyszer találkoztam de most ott vigasztaltuk mert szakitott a barátjával. Nah aztán mentünk a meccsre... nyertünk 3-0-ra. háháá. ^^ És meccs után haza mentünk Sz.-hoz készülödtünk... mert mentünk a helyi kávézóba ami amúgy egy activity ház... aztán egész éjjel activityztünk a barátjaival... akik közben az enyémek is lettek... de annyit röhögtem... úristen. El nem felejtem. És akkor amikor meguntuk... meg a fiúknak másnap foci meccsük volt és miattuk indultunk el mi is... nah akkor haza sétáltunk neki álltunk filmezni... de nem birtuk végig nézni mert olyan álmosak lettünk. Aztán Sz. kikapcsolta a gépet fekszünk az ágyon és akkor majd 1 órát még beszélgettünk. Annyira imádom ezt a lányt. Nah aztán másnap reggel felkeltünk... üvegfestettünk aztán jöttem haza.

És most itt vagyok. Holnap suli... semmi kedvem... elvették a termünket és most vándorolnunk kell folyamat. Tökre nem értem... miért egy érettségiző osztálytól kell elvenni a termet? Főleg h már csak 3 hónapot leszünk ott... állatira nincs értelme... de hát ennyit a mi drága igazgatónkról.

Na most megyek... megnézem a Supnat. új részét. ^^

Sziasztok. ^^

N.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarros.blog.hu/api/trackback/id/tr88916003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása