HTML

Tarrós

tarrós

Utolsó kommentek

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • crazy210: Hidd el csak ez éltet. (L) (2008.12.18. 19:56) #72
  • paramoremania: jaj istenem :C *ölel* ...arra gondolj hogy kicsit több mint egy hét és ottleszek (: (L) (2008.12.18. 19:53) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • crazy210: kösz h vagytok. (2008.12.08. 17:30) #71
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Címkék

Friss topikok

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • paramoremania: ott (L) :@ utálom h nem jeleníti meg xD (2008.10.02. 14:55) #55.
  • crazy210: Remélem drága h minden rendbe jön. (2008.09.29. 10:35) #56
  • haley.: ááááá...:((L) (2008.09.24. 15:16) #54

Linkblog

#70.

2008.11.26. 18:30 :: haley.

Szép napot nektek....ha már nekem nem igazán az.^^

Nem akartam dupla post-ot,azért nem írtam. De mivel N beírt elém [aki leírhatatlanul hiányzott már], gondoltam én is firkantok pár sort.

Nem sok minden van... azt hiszem, ez a november az év legsz*rabb hónapja... pedig ez a kedvenc hónapom,esküszöm. De ez most valahogy nagyon rosszra sikerült...először is. Suli rohadt nehéz. Nagyon sokat kell tanulni, amihez én abszolút nem vagyok hozzászokva. Hiába ülök le, alig tudom megjegyezni a dolgokat, mert tuti, hogy valami máson jár az agyam. Főleg egy dolgon, amin most szombaton sikerült könnyítenem...

Arról van szó, hogy két évvel ezelőtt, azt hiszem, a legjobb barátnőmnek, D-nak volt egy pasija. Szépek voltak együtt meg minden, de másfél hónap után D szakított D-val. [igen, a pasi is D betűs.xD] és D, a barátnőm, nagyon kivolt emiatt. Igaz, hogy ő szakított a pasival, de nagyon ki volt bukva. És ugye nyári szünetben nem is találkoztak...és kezdte elfelejteni, amikor is eljött a szeptember, és D a mellettünk lévő osztályba jár. Gondolhatjátok, mennyire rossz érzés volt neki. Csomót sírt miatta, hogy mennyire hiányzik neki D, satöbbi. De mára már túl van rajta...
És akkor most az a rész, ami hozzám tartozik.
Szombaton J, D, és én voltunk J-nél. Régen találkoztunk már így négyen, jó volt újra velük. Csomót beszélgettünk...és ott ülünk az ágyon négyen, popcorn-t ettünk, és szóba kerültek a pasik. D is elmondta, hogy XYZ tetszik neki, J is mesélt az ő kiszemeltjéről, J pedig mondta, hogy neki senki sem jön be. Aztán én addig ott lapultam, de nem úsztam meg... ott faggattak, hogy nekem ki tetszik. És kénytelen voltam bevallani D előtt, hogy a volt pasija tetszik. Tudom, hogy ez most fura, de nem tudok vele mit csinálni. D [a fiú] nagyon jó fej. Legalábbis mikor még barátnőmmel jártak, és együtt voltunk strandon satöbbi, jókat hülyéskedtünk. És most jött ez ki rajtam, hogy elkezdett tetszeni. Olyan helyes akkor is...és mikor D, a barátnőm a közelemben volt, sosem mertem D-ra nézni. D-nak meg abszolút nem mertem bevallani a dolgot, nehogy megbántsam vagy ilyesmi. Eléggé nyomasztott, hogy senkivel sem tudtam erről beszélni, de ez végre megoldódott. :)
Most pedig éppen beletörődöm abba, hogy D és köztem az életben nem lesz semmi. xDDDD

Aztán, ha már a sulinál tartok...hát az osztályom valami fergeteges. De komolyan...minden szünetben ordítoznak, sőt, van amikor még órán is. Van két lány, akik főleg. Nagyon nem csípem őket...de R nagyon jó fej lenne, ha B nem lenne a közelében...B egy inkább nem mondom ki micsoda. Ő is jófej néha.... de amúgy nagyon beképzelt,stb. Mind1.
És akkor mindig általánosít minden tanár, és megszívjuk miattuk.... f*sza.

Holnap meg fogászatra kell mennünk... utálom. Főleg, hogy a hét legjobb napján, a hét legjobb két órájáról fogok hiányozni. Infóról... és a tanár pont mondta, hogy egyik órán sem fogunk semmit se csinálni...nagyon jó lesz,mondhatom...

És legrosszabb hónap. Hogy még miért?

Azért, mert ugye nekem 8 macskám volt összvissz. Két nagy, hat kicsi. És négy kicsi valami mérget ehetett, vagy én nem tudom...először elpusztult Foltos, aki baromira szép volt. Soha nem volt még ilyen fehér-vörös-tarka színű cicám...egy vasárnap reggel arra keltem, hogy apám eltemette...kibőgtem magam,oké. Másnap reggel apám megint szól,hogy Egérkét is eltemette. Egy gyönyörű szép, egyszínű,hamuszürke cica volt...és nagyon szerettem. Mindig futott elém hogy vegyem fel... hétfő reggel jól kibőgtem magam.. aztán attól féltem, hogy az én macskám, Sammy, aki mellesleg hatalmas volt, és vörös. Na szóval hogy ő is beteg lesz...és beteg lett. Kedden délután kivettem a helyéről, és ott simogattam az ölemben...dorombolt, meg bújt hozzám...és már ivott is,meg minden...aztán szerda reggel Sammy nem volt sehol... elment valahová, és meghalt. B*sszus,egész nap bőgtem szinte. És most is könnyezek már...5 éve ő volt az egyetlen vörös színű cicám...és tényleg 3 kilós volt asszem,pedig csak most hétfőn lennének fél évesek...tényleg nagyon sokat sírtam utána...másnap pedig beteg lett az egyik tarka, Törpi, és a feketevörös Lili. Ők is nagyon úgy néztek ki, hogy nem élik túl. De Törpi már teljesen felépült...viszont Lili is elment, úgy, mint Sammy...de előtte való nap, kint az udvaron olyan keservesen nyávogott... hallottam, innen, a szobából...és olyan tehetetlen voltam... annyira rossz érzés. Szóval most megvan a két nagy macskám, és a két tarka, akiket mindennél jobban szeretek. De higgyétek el, nagyon cicacentrikus vagyok, és napokig,sőt, hetekig is képes vagyok sírni miattuk...

Azt hiszem, ennyi bőven elég lesz már...bocsí a regényért.

bye,

P.


song: Mad World by Gary Jules.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarros.blog.hu/api/trackback/id/tr90790003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása