HTML

Tarrós

tarrós

Utolsó kommentek

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • crazy210: Hidd el csak ez éltet. (L) (2008.12.18. 19:56) #72
  • paramoremania: jaj istenem :C *ölel* ...arra gondolj hogy kicsit több mint egy hét és ottleszek (: (L) (2008.12.18. 19:53) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • crazy210: kösz h vagytok. (2008.12.08. 17:30) #71
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Címkék

Friss topikok

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • paramoremania: ott (L) :@ utálom h nem jeleníti meg xD (2008.10.02. 14:55) #55.
  • crazy210: Remélem drága h minden rendbe jön. (2008.09.29. 10:35) #56
  • haley.: ááááá...:((L) (2008.09.24. 15:16) #54

Linkblog

#54

2008.09.23. 23:11 :: crazy210

Heeeyhóóó. ^^

Nos... manapság tényleg ki lehet rólam jelenteni hogy a "balszerencse példaképe" vagyok... ^^ Ugyanis... kezdődőtt minden azzal, hogy vasárnap szüretelni voltunk mamánál és nanááá h engem csípett meg a darázs... az első szőlő fürtemnél már megcsípett... szóval jöhettem le a kertből leápolni magam ééés meg kellett innom kettő olyan kalcium izééét h ne dagadjon fel az ujjam...ugyanis érzékeny vagyok a darázscsípésre... szal nem allergiás...hanem ha megcsip akkor kb 2 hétig fel van dagadva az a részem ahol megcsípett.. de csak ha nem jutok kalciumhoz azonnal... mééég szerencse h apunál mindig van. (: Nah...aztááán... hétfőn...hajnalok hajnalán bejött egy hatalmas nagy bogár a szobámba és "megtámadott"...jóóó...tudni kell h írtózóm tőlük.. szóval.. amint észrevettem sikongatva rohantam ki a szobámból... (: majd a suliban úgy bele vertem az ujjam a padba h berepedt a körmöm...de ott középtájon... szóval értitek... :D Naa és jön a kedd... a horror reggelem.. méég a suliból is majdnem elkéstem..-.-" Ugyanis az történt h één szépen felkeltem,felöltöztem és kimentem a konyhába megcsinálni a szenyámat ééés hát kellett szalámit szelni...ééés nanááá h én kis szerencsecsomag az ujjamat vágom el... DE nem szimpla vágás... hanem nagyon mély és hosszú vágás sikeredett... kb 10 perce álltam már a csap mellett és csak ömlött a vérem...kiabáltam tesómnak de nem ébredt fel... de ekkor már olyannyira rosszul voltam h ugymond "összecsusztam" a csap előtt...aztán mikor máár jobban voltam megkerestem a telóm felhívtam anyámat hogy azonnal küldje haza apám mert baj van... és akkor még anyám vitatkozik velem a telóba h hát keltsem fel tesómat... hát mondom de hiába ha egyszer alszik mint a bunda és nem hallja h keltem. -.-"""  Na de sebaj... letettem a telefont és próbáltam nem össze vérezni a ruhám meg a konyhát...-báárhozzáteszemruhátkellettcserélnemésakonyhátösszekellettutánatakarítanom.xDD-  nah szóval leültem a székre és vártam h apám haza érjen..addig persze szoritottam a vágást... és egyszercsak megjelent tesóm mert anyám felhívta h azonnal jöjjön ki hozzám a konyhába mert h baj van..és amíg apa haza nem ért addig ott volt velem.. sokat nem tudott segiteni mert akármit csinált csak ömlött a vérem...jaa..és hát persze nálam meg eltörött a mécses és bőgtem.. nem tehetek róla.. rohadtul fájt meg minden... meg am is sírós vagyok ienkor. :$$ Na de megjött az ééén megmentőm vagyis apum... aki előszedett minden kötszert meg mindent és leápolt... és elvitt a suliba... de csomagolt egy csomag kötszert h ha átvérzik vagy vmi akkor át tudjam kötni... de szerencsére erre nem volt szükség... ^^ Dee majdnem baleseti lett belőle mert annyira bevágtam...aztáán a suliban egésznap fájt.. és vhogy persze mindig azt az ujjamat ütöttem be vagy ienek..-.-" aztán haza jöttem és itthon kicseréltük a kötést... na de ááá... hát bele ragadt a sebembe a géz vagymianeve... azt hittem besz*rok de anya megoldotta mert bevizezte kicsit és így nem fájt annyira.. de persze elkezdett vérezni egyből... ezen a napon annyi vért vesztettem mint a fene... a fejem is fájt egésznap meg minden... szóval félve vágok neki a holnapi napomnak... kiváncsi vagyok milyen balszerencsét tartogat nekem... mondjuk alapból nem jön bnőm szóval tökjó. :C

Nah de most elteszem magam holnapra... ééés szorítsatok h túléljem ezt a balszerencsés hetem. ^^

Puszikaaaa mkinek.

N.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tarros.blog.hu/api/trackback/id/tr1678424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paramoremania 2008.09.23. 23:25:16

+ ♥
-.-
a rendes szívet nem ismeri fel :@ xD
süti beállítások módosítása