HTML

Tarrós

tarrós

Utolsó kommentek

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • crazy210: Hidd el csak ez éltet. (L) (2008.12.18. 19:56) #72
  • paramoremania: jaj istenem :C *ölel* ...arra gondolj hogy kicsit több mint egy hét és ottleszek (: (L) (2008.12.18. 19:53) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • crazy210: kösz h vagytok. (2008.12.08. 17:30) #71
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Címkék

Friss topikok

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • paramoremania: ott (L) :@ utálom h nem jeleníti meg xD (2008.10.02. 14:55) #55.
  • crazy210: Remélem drága h minden rendbe jön. (2008.09.29. 10:35) #56
  • haley.: ááááá...:((L) (2008.09.24. 15:16) #54

Linkblog

#75.

2009.01.14. 16:15 :: haley.

Helló.

Hurrá, végre ideértem. Bocsi, hogy ennyi ideig nem írtam, de nem találok ide sose. xD

Szóval..fúú..fogalmam sincs, mikor írtam be utoljára, és nem is tudom, mit nem meséltem el. Talán kezdem a szilveszter estémmel.

Nagyon jó buli volt végülis... egy valamit leszámítva, ami az alábbi pár sorból úgy is kiderül. J, J, D, és én Jnél aludtunk aznap. Délután, vagyis már inkább estefelé találkoztunk, hogy mindent időben el tudjunk intézni. Bevásároltunk, és mire leértünk, besötétedett. Feldíszítettük a szobát mindenféle cuccal, majd lementünk hogy csináljunk kaját. Amikor ez is megvolt, elkezdtünk tévézni. Persze egyfolytában baromkodtunk, na meg ittunk.:$ xD de csak baileys volt, vagy hogy írják. Annyira finom volt, hogy nem tudtuk abbahagyni. xDDD de persze egyikőnknek sem lett 'semmi olyan' baja. Kb fél nyolc lehetett, és kezdődtek a szokásos műsorok. Épp a Joshi Barath-ot néztük, vagy mit. Csomót röhögtünk rajta, meg minden. És akkor jött a fordulópont... Odamentem az asztalhoz, hogy igyak üdítőt. Kiöntöttem a poharamba, és megittam. Közben éreztem, hogy a nadrágom kicsit lecsúszott övhiánymiatt, ezért feljebb húztam. És ekkor... a körmöm beleakadt a farmerom díszgombjába. Először azt hittem, hogy ez csak egy olyan átlagos fájdalom, amit ilyen helyzetekben szoktam érezni. Amikor a helyemre igyekeztem, éreztem, hogy ez mégsem olyan megszokott érzés... lenéztem, és láttam, hogy vérzik az ujjam. De ekkor sem jelentett nagy ügyet... csak amikor megfordítottam. Az ujjamon a köröm hirtelen két részre oszlott. A villanyfelé fordítottam - és mivel festve volt - azt hittem, hogy csak a körömlakk tört ketté. De nem. Az egész körmöm. És akkor ott nem tudom mi lett velem... elkezdtem bőgni. Sokkot kaphattam, azt hiszem. Gyorsan víz alá nyomtam, de az sem igazán használt. Beletekertem egy zsepibe, és rohantam,hogy felhívjam anyám. - utólag mondta, hogy ráhoztam a szívrohamot, de nem tudtam mit tenni. Ő elmagyarázta mit csináljak, a lányok meg bekötötték nekem. - ezúton is köszi nektek. :* - És aztán elmentünk sétálni. Lefagyott a hidegben, utána már nem is éreztem.xD ...reggel háromnegyed hatig fent voltunk. (:

Amikor hazajöttem, gépeztem egy kicsit, majd léptem aludni. xD És utána kezdődött a suli... na ott azt hittem, megőrülök. Nagyon lassan teltek az órák, meg minden. Főleg úgy, hogy nekem is, mint itt minden blogosnak, hatalmas Twilight mániám van. És a könyvem meg már megígértem, hogy odaadom osztálytársamnak. És szörnyű volt.. xD de a könyv még most sincs nálam, de már nem olyan nehéz. xD Főleg, hogy most olvasom a New Moon-t, és megőrülök érte. *-*

Ezzel az egész Twilight mániával elkezdődött egy, vagyis pontosabban kettő hatalmas rajongás a Supnat mellett. Hatalmas, de tényleg nagyon nagy Robert Pattinson fan lettem. :$ Ahogy olvastam a könyvet, na meg hogy láttam a filmet... nagyon nagyon imádom. Mivel nem sok filmje van, de van egy nagyon ismert, méghozzá a Harry Potter 4 - és én tiszta szívemből utálom a hp-t - képes voltam megnézni. :| azóta már kb. negyedjére néztem meg. :$ de annyira tetszik. Szóval a lényeg, imádom Rob-ot. <3333

És ezen a héten, - visszatérveaszilveszterre - leszedtem a törött körmöm maradványait. Most értem, milyen lehet, ha letépik az ember körmét. xD Legalábbis félig. Itt maradt ugye a bőr, ami alatta volt... elég undorító volt, na meg persze fájdalmas. És nagyon érzékeny. De túlélem...
...ennél nagyobb problémám is akadt. Nem régen voltunk védőnői vizsgálaton a sulival, amikoris persze engem a külsőm miatt elküldtek laborvizsgálatra. És ma mentem eredményért, és valamit találtak nálam, amivel el kell mennem másik orvoshoz. Tuti, hogy valami piti ügy, amiért nem kéne parnáznom, de félek. Nagyon félek.
Bár most kezdek kicsit feloldódni. Remélem, nincs semmi bajom végül...

Elnézést a nagy regényért. :D apropó :$ Regény. Elkezdtem egy újabbat, aminek a neve az Amnézia. Akit érdekel, ott olvashatja. :$ És bocsi a hírdetésért, de nem tudok róla, hogy itt az tiltva lenne.

bye,

P.


song: Away by Breaking Benjamin.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarros.blog.hu/api/trackback/id/tr18877587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása