HTML

Tarrós

tarrós

Utolsó kommentek

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • crazy210: Hidd el csak ez éltet. (L) (2008.12.18. 19:56) #72
  • paramoremania: jaj istenem :C *ölel* ...arra gondolj hogy kicsit több mint egy hét és ottleszek (: (L) (2008.12.18. 19:53) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • crazy210: kösz h vagytok. (2008.12.08. 17:30) #71
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Címkék

Friss topikok

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • paramoremania: ott (L) :@ utálom h nem jeleníti meg xD (2008.10.02. 14:55) #55.
  • crazy210: Remélem drága h minden rendbe jön. (2008.09.29. 10:35) #56
  • haley.: ááááá...:((L) (2008.09.24. 15:16) #54

Linkblog

#81

2009.03.08. 22:25 :: crazy210

Nem találtuk meg egymást+Nem láttál meg & Véres Valentin 3D & röhögtünk & majdnem rám esett az ember & 2 kutya-horror... 

Igen.. tökéletes jellemzése az elmúlt 2 napomnak. ^^   Hát igen, újra pesten jártam B.-nél. Nem rég került a mozikba Jensen Ackles új filmje... Véres Valentin címmel... ráadásul 3D-ben... állati <3 Szóval a sztori:
Asszem vasárnap... vagy hétfőn... vagy nemtóm, március elsején. xD /Onnan tóm h akkor volt Jensen szülinapja.<3/ na szóóóval... akkor szóba jött B. és köztem a film.. és h meg kéne nézni, csakhogy itt ahol lakom nincs 3D mozi. Ezért kipattant fejemből az a csodálatos ötlet hogy elmegyek B.-hez pénteken suli után és megnézzük együtt, ottalszom és haza jövök szombaton. ^^ A sors úgy hozta, hogy a szüleim is megengedték, ezért pénteken suli után ültem fel a vonatra és utaztam fel kb 2 órát B.-hez. Nem messze jártunk az állomástól, amikor B. írt egy üzit, hogy nem ér oda. Aztán a vonatom lassulni kezdett és csak totyogtunk, egészen addig amíg B. hívott, hogy ő ott van már az állomáson. Mondtam neki, hogy én meg mindjárt beérek. Így is volt. Leszálltam és követtem a tömeget. xD Vhova kiértem, felhívtam B.-t hogy merre van... aztán kiderült hogy én vhol hátul jöhettem ki... ő meg máshol várt.. aztán akkor elmondtam neki merre vagyok... keresem... egyszer csak meglátom. Mondom neki telefonba hogy ááá megvagy látlak... erre ő... jó de én nem. xD És akkor mondom neki itt vagyok előtted a kerítésnél, kalimpálok neki jobbra balra... aztán még mindig nem lát. Nem messze tőlem végre észrevett... juhúúú. ^^ Nos, megvettük a napijegyecskémet, amivel utazhatok jobbra-balra és elindultunk Aréna plázába mozizni... éééljen. Itt végleg elért a *totálbezsongás* állapot. Odaértünk... megvettük a lefoglalt jegyünket és csavarogtunk még ott a plázában, amíg nem kezdődött a film.. ja meg kajáltunk.. természetesen mekiiii (L) Aztááán... elkezdődött a film. Mielőtt bementünk a terembe megkaptuk a szépséges 3D szemcsinket. xD Főleg B.-nek állt jól.. dupla szemcsiii <3 Na de aztán fiiiilm. Horror. És mi röhögtünk végig. Mármint volt néhány durva jelenet.. de azért marhára jó volt. Ááá Jensike minden eddiginél helyesebb és édesebb volt (L)(L)(L) 
Aztááán végeee lett a filmnek =( Elindultunk haza, de megálltunk aaa Művészetek palotájánál meg aaaa színháznál (asszem) DE a legjobb az a labirintus volt, bár mivel este volt nem lehetett belemenni, így csak kívülről szemlélhettem meg.. na de majd nyáron. ^^ aztán még nézegettük a dunát... meg a repcsiket. *.* És aztán haza mentünk. Már nem messze jártunk B. házától amikor hirtelen kifutott elénk egy kutya O_O De szerintem elég nagy volt. Basszus... annyira betojtam tőle. És akkor szedtük a lábunkat... már ott vunk a kapuban... B. épp nyitja ki az ajtót, erre a kutya majdnem bejött az udvarra is. :'CCC
Tényleg rohadtul beijedtem tőle. Úgy remegtem mint a nemtóm mi. xD de végre biztonságba érkeztünk. A tervünk hogy éjjel kimegyünk sétálni... szentem a kutya támadás miatt el is illant pillanatok alatt. xD :$ Na de bementünk a házba, gépeztünk, aztán elkezdtünk nézni egy másik durva filmet... Tükrök. Na mondanom se kell... talán 10-15 percet ha megnéztünk belőle. xD Inkább szinkronizáltunk.. :$$ xD Aztán... mivel én rohadtul álmos voltam... elmentünk aludni. Mit szenvedtünk hogy ki tudjuk húzni az ágyat.. de aztán nem tudtuk.. ezért az emeletes ágyon aludtunk... bazz.. arra felmászni o_O xDD  Na de aludtunk végre. Aztán 10 körül felkeltünk... megreggeliztünk (bolognait) és megnéztük a Tükröket.. nem is volt olyan ijesztő mint éjjel. xD Aztán fotósorozatokat akartunk csinálni, amiből persze hatalmas nagy röhögés lett. XDDDDD
Utána pedig "Beugróztunk". Tiszta jó volt. És indulhattunk a vonatomra. Akarunk kimenni a kapun... amikoris következett kutya2 terror. :C Ott sétált a kapunál körbe körbe... és akk kilépünk, megáll a kutya és nekiállt ránk ugatni meg ilyenek... gyorsan vissza futottunk a kapun. xDD Már kétségbe estem... és ragaszkodtam hozzá, hogy én bizony ki nem megyek amíg az a kutya ott van. xD Szerencsénkre a szembeszomszéd kisfiú nekiállt keresni a kutyát.. és beengedte. Hál'égnek. Nah aztán akkor mentünk a vonatomra. Egy kicsit korán érkeztünk, de elbóklattunk, amig nem indult. Aztán felszálltunk rá (B. felkísért<3) és megkerestem a helyemet. Örömömre meg szerencsémre meg minden ilyesmi, egy tök jófej pasival kerültem egy részlegbe,aki ugyanott szállt le ahol én. Aztán amint felszálltam kialakult a beszélgetés.. jó darabig dumáltunk, amikor ő elaludt én meg Twilightot olvastam. Nem telt el 3/4 óra sem, amikor felébredt és onnantól kezdve egészen hazáig dumáltunk. Érdekes hogy röpke 3 óra alatt mennyi mindent meg lehet tudni egy másik emberről... Szóval, nem volt unalmas ez a 2 nap. ^^

Asszem a szalagavatómról még nem írtam, tehát ezt is gyorsan megteszem. Elég.. érdekes volt. Főleg mert előtte való napokban valahogy minden barátom cserben hagyott és totál ki voltam lelkileg. Minden a tánc miatt persze... mert miért is ne vesztünk volna össze rajta... vagyis inkább ők dugták fel az orrukat és én voltam a hülye p*csa... hát szentem meg nem. Na de mindegy. Érdekesen álltam neki az egész banzájnak. De a végére minden rendbe jött, mert amint feltűzték a szalagunkat meg ilyenek tartottunk egy sírós békülést mkivel. Igaz, azóta is érzem azt a kis feszültséget.. :S Reményeim szerint majd elmúlik. aztán a banzáj után kezdődött az igazi buliii. Kb a fele osztály ment discoba.. természetesen én is velük tartottam és oltárit buliztunk. Annyira imádom őket. <3
És szerencsére a feszültséget okozó személy nem volt ott szóval.. ^^ Mondjuk elég korán eljöttünk bnőmékkel.. mert ők fáradtak voltak már én meg rosszul voltam... mert középfül gyulladásom volt.. és iszonyat fájt az egész jobb felem.. az arcom.. a fülem... a fejem... mindenem. :S

Úgy asszem ennyi amit most le kellett írnom. xD Szóval pusz nektek.

N.

 

ui.: És amit kihagytam a pesti sztoriból.. h nem tóm hova mentünk, már azt sem tudom min ültünk, amikor az befékezett vagy nem tudom.. és a pasi aki ott állt mellettem... hát bakker... majdnem rámült. xDDDDDD És akkor annyira röhögtünk B.-vel h vlmi baromi... aztán B. akart vmit mondani de nem tudta, mert mindig elröhögtük magunkat.. de azért a végén csak megsúgta.. xD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarros.blog.hu/api/trackback/id/tr3990249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása