HTML

Tarrós

tarrós

Utolsó kommentek

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • crazy210: Hidd el csak ez éltet. (L) (2008.12.18. 19:56) #72
  • paramoremania: jaj istenem :C *ölel* ...arra gondolj hogy kicsit több mint egy hét és ottleszek (: (L) (2008.12.18. 19:53) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • crazy210: kösz h vagytok. (2008.12.08. 17:30) #71
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Címkék

Friss topikok

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • paramoremania: ott (L) :@ utálom h nem jeleníti meg xD (2008.10.02. 14:55) #55.
  • crazy210: Remélem drága h minden rendbe jön. (2008.09.29. 10:35) #56
  • haley.: ááááá...:((L) (2008.09.24. 15:16) #54

Linkblog

#77.

2009.02.01. 21:55 :: paramoremania

Rendben. Akkor mostmár én jövök xD

Elröppent a január...és úgy kb semmi sem történt xD De komolyan...suliba járok...tiszta uncsi...aztán hazajövök és napom 70%-át azzal töltöm hogy időjárásos fórumokat olvasok...hát nem tiszta uncsi? :') Mert hogy hát igen...időjárásb*zi lettem. Lehet voltam is de most jött ki rajtam xD Először azt hittem hogy csak a hób*ziságom miatt van de aztán rádöbbentem hogy minden érdekel az időjárással kapcsolatban...na mind1,számomra nem teher...legalább van még1 terület amin talán továbbmehetek xD A másik meg hogy idegenvezető akarok lenni :D...na de ez egy másik történet xD

Múlthét pénteken volt mostohatesóm szalagavatója...és nem tudom,valahogy elgondolkodtatott. Ahogy ott táncolt a fehér báli ruhájában...belegondoltam hogy nekem esélyem se lesz hogy szalagavatón táncoljak. Történt ugyanis hogy a b*zi iskolám úgy gondolta mindent majd a mi szalagavatónkra alakítanak át...eddig egy Budán lévő egyetemen volt megrendezve a szalagavató,de jövő évtől kezdve sokkal drágább lesz a bérleti díj...szóval úgy tűnik a suliban lesz megtartva,és mert nem férne el 4 osztály egyszerre,külön-külön lesz megtartva (2-2 osztály)...És a kis hely miatt minden gyerek 2 azaz két darab embert hívhat meg...és csak annak fogja megengedni az ofő hogy táncoljon akinek jó a tanulmányi átlaga...ha jól emlékszem azt mondta akinek 4,5 felett van..... Na persze jött a nagy felháborodás. 4,5 feletti átlaga kb. 3 lánynak van,és ebből kettőnek esze ágában sincs táncolni...mint ahogy nekem sem. Legalábbis eddig úgy volt.
Egy az hogy rohadt sokba kerül ruhát bérelni,és hogy is mondjam,egy picit sem vagyunk eleresztve...mondjuk ez még megoldható lenne... de a másik hogy egyáltalán semmi tehetségem a tánchoz. Jó,persze,betanítanának meg minden,de akkor sem vállalom a kockázatot hogy ott,úgy kb. 100 ember előtt elesek a saját lábamban..mert erre nagyon nagy az esély. A harmadik,és egyben a legfőbb ok hogy a nagy fene nem táncolna velem. Elég csak rámnézni....na szóval...nem bántam egy csöppet sem hogy nem is táncolhatnék. De aztán elnézve azt a fehér ruhát....valami megmozdult bennem...mi lenne ha....tánc...fiúval...aki nem csak egy "közönséges" fiú hanem valami több....
..és akkor ott felébredtem :) Szóval a témát asszem elnapoljuk.

Ma pedig iszonyatosan jó napom van :D Nem is tudom mikor volt utoljára ilyen...péntek este felvetettem anyámnak és a mostohaapámnak hogy esetleg felmehetnénk Dobogókőre mert ott van hó...és ugye hób*ziság...és itt egy pehelynyi hó sincs,volt,lesz...de én mégis akarok látni...és simán beleegyeztek :D Szóval a mai nap...úgy kezdődött hogy anyám kelt hogy megint esett a hó :D Mert tegnap is így keltett...dehát tegnap hiába esett,nem maradt meg sehol...Ma hajnali 5 körül esett [anyám szerint]..szóval egészen olyan 9-fél 10-ig bírta is,aztán elolvadt...de a mai nap nem bántam. Tudtam hogy pár órán belül lubickolni fogok a hóban xD Így is lett...ahogy egyre feljebb mentünk kocsival,egyre nagyobb lett a hó...és aztán hirtelen ott álltam a 15-20 centis hóban. *_* Leírhatatlan érzés...nem is emlékszem mikor láttam utoljára ennyi havat. És a másik "meglepi" hogy még akkor esett is a hó :D Igaz kis pelyhekben,de végig szakadt :D Persze egyből előkaptam a fényképezőm és le se raktam míg vissza nem szálltunk a kocsiba xD Fent voltunk ilyen kilátószerűségben is...gyönyörű szép a táj...aztán mentünk egy kört az egyik úton az erdőben...akkor már egyre jobban esett a hó...aztán mire visszaértünk a kocsiban már egészen jól szakadt :D Elindultunk hazafele...és végig esett...még akkoris mikor beértünk Pestre...azt hittem ott dobom el az agyam xD Mondom akkor lehetséges itthon is esik...és igen :D Mikor kiszálltunk a kocsiból,egészen nagy pelyhekben szakadt...csináltam is videót xD Persze nem maradt meg és el is állt utána de nembaj. Ez a mai nap...wááááááá. xD

Na de szerintem ennyi. xD

 

ui.: ja és imádom Taylor Lautnert <333 xD

 

ßy ß.
2009.02.01.
21:50

 

 

¶ ♪♫: Past Praying For - VersaEmerge. új EP,imádom <333
¶ hangulat:
jó.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarros.blog.hu/api/trackback/id/tr100917025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása