HTML

Tarrós

tarrós

Utolsó kommentek

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • crazy210: Hidd el csak ez éltet. (L) (2008.12.18. 19:56) #72
  • paramoremania: jaj istenem :C *ölel* ...arra gondolj hogy kicsit több mint egy hét és ottleszek (: (L) (2008.12.18. 19:53) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • crazy210: kösz h vagytok. (2008.12.08. 17:30) #71
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Címkék

Friss topikok

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • paramoremania: ott (L) :@ utálom h nem jeleníti meg xD (2008.10.02. 14:55) #55.
  • crazy210: Remélem drága h minden rendbe jön. (2008.09.29. 10:35) #56
  • haley.: ááááá...:((L) (2008.09.24. 15:16) #54

Linkblog

#67.

2008.11.09. 01:46 :: paramoremania

Na most hogy olyan nem mindennapi hangulatom van,gondoltam megejtek egy bejegyzést.

A napok csak múlnak....nincs értelme részleteznem őket. Iszonyat gyorsan telnek a hetek...az egyik pillanatban hétfő reggel kelek fel és magamban dühöngök hogy íme,megint egy kib*szott hét amit el kell szenvedni utálatos tantárgyak és utálatos osztálytársak között. De aztán fel sem eszmélek és pénteken egykor hazafele jövök a suliból...Szóval furcsa dolgok ezek. Az idő mindigis ezt művelte. És ez sohasem fog megváltozni. De azt hiszem nem is baj...hiszen hogyha belegondolok...Röpke másfél hónap és itt a karácsony. Amit több szempontból is iszonyatosan várok...egyrészt KARÁCSONY...szerintem sohasem fogom kinőni a gyermekies megszállottságot amit érzek felé :) Imádom a hangulatát,a fenyőfát,a fenyőfa illatát,a díszeket,a szaloncukrot,a fényeket,a csillagszórót,MINDENT..az ajándék is egy szempont természetesen...főleg idén...annnnnnnyira szükségem lenne már egy fényképezőgépre,szóval ezért IS nagyon várom a karácsonyt,mert arra kérek egyet :) A másik szempont pedig az hogy nagy valószínűséggel [ha rajtam múlik,tuti biztosan] pár nappal karácsony után utazok le drága D-hez és N-hez <3 :D Alig várom...annyira jó lesz :) *-*

Amúgy az időjárás most eléggé bolond...meglehetősen enyhe..pedig én már annyira de annyira vágyok a hóra...mégegy gyermekies vonás...nálam sohasem elég a hóból :D Rohadtul imádom :) Már körülbelül olyan november elejétől elkezd elkapni a télies hangulat és máris azt várom hogy essen xD Csak sajnos nem nagyon szokott =/ Itt nem...néha azt kivánom bárcsak fent élnék valahol a Mátrában ._. xD

Mellesleg mostanában elég fura vagyok....azaz vannak bennem fura érzések és fura gondolatok. Azt tudni kell hogy én egy olyan lány vagyok aki...hogy jobb kifejezést ne találjak lapul mint sz*r a fűben....szóval hogy is mondjam...alig vannak barátaim,nem járok sehova...az életem merő unalom...félénk vagyok...fiúkkal abszolút nem barátkozom ÉLŐBEN [neten ez máshogy van,de sajnos csakis neten...],és sohasem vágytam igazán pasira. Na most a legutolsó dolog az utóbbi időben mintha kezdene másfelé mozogni. Talán más [és talán én is ha nem tudnám hogy magamról van szó] azt mondaná hogy VÉGRE...mert tényleg végre...nem igazán "egészséges" [szerintem] hogy egy 16 éves lány ennyire nem mutatna érdeklődést a fiúk után...na meg sokszor azon tűnödök hogy majd felnőtt koromban belegondolok a sok dologba amit elszalasztottam a "másságom" miatt...Na de nem tehetek róla. A fiúk és én....na itt jön a probléma. Kezdjük azzal hogy nem rendelkezek valami húhadegyönyörű külsővel. Egyáltalán nem. És ezt két év során rengetegszer megkaptam bizonyos fiú osztálytársaimtól...ami igazából nem is érdekelne,csak az a baj hogy mégis rohadtul lehangolnak,önbizalmam nulla [ha nem mínusz],és én sem látok magamban semmilyen szépséget....vagyis TALÁN,de csak a szájbab*szott szemüvegem nélkül amit szívből GYŰLÖLÖK. De anyám nem vett eddig kontaktlencsét mert "túl drága"....de szerintem lehet megfűzöm hogy karácsonyra adja be a derekát vagy akármi mert ezt nem bírom....na mindegy maradjunk témánál. 

Szóval a fiúk. Először is honnan szedjek egy normális fiút akit nem csak a külső érdekel és illik hozzám meg stb....szóval honnan szedjek egy NORMÁLIS fiút?! Eleve....mint mondtam,nem járok el sehova. Nem ismerkedek senkivel. A suliban tudnék TALÁN,de nem hiszem hogy akadna bárki aki normális..plusz én egyszerűen nem vagyok olyan hogy leállok beszélgetni egy fiúval [lánnyal se de tökmindegy.]...eleve suliban úgy kb alig beszélek. Szóval ez az első probléma....a második...Azt is tudni kell hogy anyámmal soha az életben nem beszéltem semmi ilyesmiről. Idén két és fél hónapig volt egy pasim,és anyám egy szót sem tud róla mostanáig se. Bár az eléggé más tészta volt mert a fiú 6,április közepe után 5 évvel idősebb volt nálam... De mégis lehetetlennek érzem a szituációt hogy anyám elé álljak és kijelentsem hogy mondjuk randira megyek...olyan....lehetetlen. A harmadik dolog... hiába akarnám [vagy akarom],maga a tény hogy nekem pasim legyen teljesen nonszensz számomra. Képtelen vagyok elképzelni hogy úgy viselkedjek mint más lányok...az egyszerűen NEM ÉN LENNÉK. De közben belegondolok hogy egyszer már megtörtént és nem is volt annyira gáz...

Na mindegy. Azt hiszem hagyni kell magamban ülepedni ezt az egész dolgot....és majd csak lesz valami....vagy nem....inkább nem. De majd elválik.

 

ßy ß.

2008.11.09.

1:46

 

¶ ♪♫: Pretty Girl (The Way) - Sugarcult. A számot két és fél órája hallgatom...azt hiszem újabb mánia ._. xD Amúgy eddig a 48May volt.

¶ hangulat: azt meg nem mondom. Rossz is,de mégsem annyira rossz,álmos..éhes....egybevéve fura.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarros.blog.hu/api/trackback/id/tr100758076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása