HTML

Tarrós

tarrós

Utolsó kommentek

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • crazy210: Hidd el csak ez éltet. (L) (2008.12.18. 19:56) #72
  • paramoremania: jaj istenem :C *ölel* ...arra gondolj hogy kicsit több mint egy hét és ottleszek (: (L) (2008.12.18. 19:53) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • crazy210: kösz h vagytok. (2008.12.08. 17:30) #71
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Címkék

Friss topikok

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • paramoremania: ott (L) :@ utálom h nem jeleníti meg xD (2008.10.02. 14:55) #55.
  • crazy210: Remélem drága h minden rendbe jön. (2008.09.29. 10:35) #56
  • haley.: ááááá...:((L) (2008.09.24. 15:16) #54

Linkblog

#46.

2008.09.06. 11:28 :: haley.

Halihó.^^

Jó, nem írtam. Tisztában vagyok vele. Lusta voltam,elnézést kérek. De most itt vagyok^^


Hétfőn ugyebár suli. Nem szeretem, de most TALÁN elviselem. Bár az osztályomat még mindig utálom valamilyen szinten...[megvan rá az okom.] Így napközben olyan nehezen telt az idő, de ha így visszagondolok, egy szempillantás alatt eltelt egy hét. Plusz fel sem fogtam még, hogy nyolcadikos lettem. xD Nem tudom, miért olyan nagy cucc, de ez sokkal hihetetlenebb, mint tavaly. Tavaly annak örültem, hogy egyáltalán felvettek a suliba. :D [hatosztályos gimibe járok.^^] Most meg...nem mi vagyunk a legkisebbek. Felemelő érzés. :D Főleg akkor, ha arra gondolok, milyen vicces lesz, hogy nem minket szivatnak majd sulinapokon. Mert LESZNEK PAG NAPOK. [a sulink izééje. ilyen ünnep féleség.:D] Tavaly új igazgatót kaptunk. És ő kicsit szigorúbb, mint az elődje. ÉS ezeken a bizonyos PAG napokon egy BIZONYOS lány, [akit azóta nem igazán csípek] elrontotta az egészet. Cukorbeteg, és totál részegre itta magát. A mentők vitték be kórházba, ezért az igazgató azt mondta, hogy nem lesz több ilyen. A három napos PAG napokból, egyet csinált. Mindenki ferde szemmel nézett a lányra. Meg is érdemelte. Mindegy...
Szóval, most, év elején. Osztályfőnökünk bejelentette, hogy két napos sulinapok lesznek. Annyira . :D ÉS az a legjobb az egészben, hogy szerdán tanulunk, de csütörtök-pénteken már nem. :D Csak kampány van, meg ilyesmik. :D És tök jól telik. Igaz, én még csak egy ilyenen voltam, de nagyon tetszett. Csak az avatásunk nem. xD Durva volt kicsit, hogy mamabugyiban, és fényvisszaverős mellényben kellett két napig suliba mennünk. :D És egész nap úgy kellett lenni.-.-":D Aztán volt ilyen kimondott avatás, amiből engem kihagytak hálaégnek. Nem ismertek.^^:D Mázli, hogy tesóim már végeztek. Különben én meghaltam volna szerintem.:D
És most ez lesz a mostani hetedikesekkel. Olyan lesz.(H):D xD

Öö..mit írjak még?

Hát...barátnőm...D[nemablogos.] Olyan fura... Mostanában sosem tudunk beszélgetni normálisan. Jó, elhülyülünk meg minden, de így komolyabban, áá.. Nem.
Mindegy...lehet, hogy megint bennem van a hiba.

Jaj, még valamit elfelejtettem. Vagyis nem igazán akartam leírni, de nem bírom ki.:$ Van egy srác...tegnap láttam meg csak, hogy milyen helyes.*.* Ott voltunk a büfében D-vel, és a hátam mögött állt. És ránéztem, és olyan aranyos volt. :) Jó, befejeztem. xD

És itt volt tegnap J. Annyira volt. :D Hülyültünk, meg a lávalámpánkkal izéltünk... xDD "Nézd, jönnek a bubiiiik"- állandóan ezt hajtogattuk. xD Meg énekeltünk. :D Nem hiszi el, hogy rohadt jó hangja van.-.-" Majd beleverem a fejébe. xD

Ma olyan jó lesz megint. :D Jönnek haza tesómék. :D Istenem, két hete nem hallottam róluk semmit.:( Este felé jönnek majd. :D De már holnap mennek is vissza.:(
ÉSÉÉSÉSÉS. pont most mondtam N-nek. :D nem tudom elhinni, hogy már csak másfél hónap van hátra, hogy megszülessen unokaöcsém. :C *.* <3 Csak rossz, mert távol lesznek, és max. két hetente látom majd.:(:(:(

Asszem most ennyi elég lesz belőlem.:D Túl sok is xD

bye,

P.

song: I Devise My Own Demise by Papa Roach.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarros.blog.hu/api/trackback/id/tr84650934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása