HTML

Tarrós

tarrós

Utolsó kommentek

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • crazy210: Hidd el csak ez éltet. (L) (2008.12.18. 19:56) #72
  • paramoremania: jaj istenem :C *ölel* ...arra gondolj hogy kicsit több mint egy hét és ottleszek (: (L) (2008.12.18. 19:53) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • crazy210: kösz h vagytok. (2008.12.08. 17:30) #71
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Címkék

Friss topikok

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • paramoremania: ott (L) :@ utálom h nem jeleníti meg xD (2008.10.02. 14:55) #55.
  • crazy210: Remélem drága h minden rendbe jön. (2008.09.29. 10:35) #56
  • haley.: ááááá...:((L) (2008.09.24. 15:16) #54

Linkblog

#40.

2008.08.27. 04:40 :: paramoremania

Hm asszem ez most megint hosszú lesz :$

A tegnapi napom iszonyat jó volt (:

Fél 2-kor taliztam K-val.Elmentünk a plázába mert venni akart még cuccokat :D Vett energiaitalokat én meg ilyen jegeskávét *.* xD Aztán mentünk a mekibe mert ott fog dolgozni szeptembertől és tegnap kellett menni az egyenruhájáért.Legalábbis azt hittük CSAK azért...Erre a kezébe nyomnak 10 oldal kitöltenivaló sz*rt,3 oldal szövegértési teszt izét amihez vagy 30 oldal anyag tartozott tűzvédelemről,fertőzésekről,munkaköri leírásról meg ilyenekről és leültetik egy székbe hogy töltse ki OTT HELYBEN :| Ez volt olyan kettő óra előtt...na baszki,ott ültünk fél 4-ig.Amíg bnőm töltögette a papírokat én szószerint sz*rrá untam magamat xD Plusz megfagytam a köcsög légkonditól xD De mondom K-nak,akkor legalább kaját hoztak volna nekünk xDDDDDDD Na mind1...Miután kész lett a kitöltéssel bement a személyzeti helyiségbe és megkapta az egyenruhát :D Azután elment a hévvégállomásra mert jött egy osztálytársa is a "partira" Szigetszentmiklósról és nem talált volna oda hozzájuk egyedül xD Én pedig közben taliztam másik bnőmmel,P-vel [nem a blogossal],és elkísért postára hogy feladjam drága N-nek a levelet :D Utána pedig végül a "partira" is megérkeztünk K-hoz xD

4-en voltunk...K,P,én és K osztálytársa Sz,akit most láttam először de irtó jófej :D

Kiültünk a teraszra és dumáltunk,röhögtünk,röpiztünk,fociztunk,hintáztunk,kártyáztunk,régi fényképeket nézegettünk,ettünk és ittunk :D Volt ott muffin,chips,keksz...energiaital,almalé,pezsgő [utálom.almalével keverve ittam meg de azt is nehezen :| xD],Bacardi Breezer <3,meg az én jegeskávém xD És mindent kevertünk mindennel xDDDDDD Rájöttünk hogy a lime-os és a dinnyés Bacardi Breezer ISZONYATJÓ keverve :D Amúgy meg K nagyban keverte a pezsgőt a Redbullal...és akkor később észreveszi a Redbull oldalán hogy tilos alkohollal keverni xDDDDDDD Hát reméljük nem lesz semmi baja xD

Ja és még ajándékot is kaptam tőlük névnapomra :C Pedig nem volt megbeszélve,mert akkor énis vettem volna valamit K-nak akinek egy nappal az enyém előtt van a névnapja...de azt mondták nem érdekes (: <3 P-től kaptam egy Terranovás fehér fölsőt,K-tól pedig egy zöld övet,egy tábla csokit és kiírta nekem dvd-re a Fűrész 4-et **.** :D

Kb. 5-től fél 9-ig voltunk K-nál [: Annyira jó volt.Imádom őket <3.És pénteken megismételjük :D

Ráadásul P-nek átküldtem bluetooth-on a telómról a képeimet,ő felrakta a gépre és átküldte msn-en szóval végre megvannak a képeim :D

9-kor értem haza.Azóta olyan fokú hangulatingadozásokon mentem keresztül hogy az nem igaz.

Először iszonyat jókedvem volt meg minden.Hirtelen felindulásból elhatároztam hogy átalakítok/törlök mappákat myvipen.Eljutottam addig a mappáig amiben az állataimról voltk képek,és........ahogy megláttam az imádott macskám képét aki május végén veszett el azaz valószínűleg meghalt,egyből elkezdtem HANGOSAN zokogni és egyszerűen nem bírtam abbahagyni.....aztán végül csak sikerült valahogy.Utána drága DINKA N elkezdett nyelvtörőket mondani nekem mikrofonba xD 'Cukrozott csibecombcsontba szúrt moszkvics kisbusz luxus slusszkulcs.' Ezen mondat sikertelen kimondási kísérletei révén sírásos röhögőgörcsöt kaptam xDDDDDDDDDD Mivel nekem nincs mikrofonom ezért az mp4-emmel vettem fel :D N még órákig folytatta a nyelvtörőzést és én majdnem mindet felvettem...a lényeg az hogy halálra röhögtük magunkat (: Utána kicsit később nézegettem gépen a képeimet...júniusi mappa.'a kép készítésének napja: 2008.06.18. 19:55'....emlékszem,pont az évzáró után csináltam.Annyira boldog voltam.És olyan mintha most lett volna.De nem,közben elrepült az egész nyár.És az egész egy másodpercnek tűnt,mint mindig.Az idő az egyik legrosszabb ellenség.Egyszerűen nem hiszem el hogy 5 nap múlva megint mehetek abba a rohadt suliba amit nem utálok,mert tényleg nem....de mint már írtam nincsenek barátaim....GYŰLÖLÖM a fiúosztálytársaim.....és NEM AKAROM :C Szóval megint elkezdtem bőgni.De utána lenyugodtam és most azóta "normális" vok.xD

És basszus,rohadt gyorsan húznom kéne aludni mert ma is kelnem kell 10-kor...két napja 5-kor fekszek,10-kor kelek -.- xD És ma tényleg muszáj mert 9-től 2-ig tankkönyvvásár a suliban :/ NEM AKAROK BEMENNI :CCCC De muszáj lesz.Ez van.

Najó.Húzok aludni asszem xD.

 

ßy ß.

2008.08.27.

4:38

 

¶ ♪♫: Crushcrushcrush (live in San Diego with intro) - Paramore. ♥

¶ hangulat: meg nem mondom. xD

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tarros.blog.hu/api/trackback/id/tr59634963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása