HTML

Tarrós

tarrós

Utolsó kommentek

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • crazy210: Hidd el csak ez éltet. (L) (2008.12.18. 19:56) #72
  • paramoremania: jaj istenem :C *ölel* ...arra gondolj hogy kicsit több mint egy hét és ottleszek (: (L) (2008.12.18. 19:53) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • crazy210: kösz h vagytok. (2008.12.08. 17:30) #71
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Címkék

Friss topikok

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • paramoremania: ott (L) :@ utálom h nem jeleníti meg xD (2008.10.02. 14:55) #55.
  • crazy210: Remélem drága h minden rendbe jön. (2008.09.29. 10:35) #56
  • haley.: ááááá...:((L) (2008.09.24. 15:16) #54

Linkblog

#19.

2008.08.03. 23:58 :: inyoureyes

Élménybeszámoló következik. :D

Szóval...szombaton reggel elindultunk (mellesleg megjegyezném, hogy alig bírtam felkelni. xD) és kb. 11 felé megérkeztünk. Mondom oké én most átveszem a bikinimet mert le akarok barnulni. Na ez megis történt, kiültem az udvarra újsággal meg zenével a fülembe...erre nézek át a szomszédba az udvarra...és akkor ott megláttam egy nagyon helyes srácot *-* vagyis nem. Nem azt mondanám, hogy helyes. Nem az aki után minden lány ájuldozik...de ahogy belenéz a szemedbe...valami van benne. Igen, mert később ezt is megtapasztaltam. (jó mondjuk nemtom mit láttam benne ennyire...de akk is :C xD)

Egyik kis csajjal labdáznom kellett az udvaron (xD) és átdobta a labdát a szomszédba -.- :P a srác pont ott volt valahol kinn, én meg szólok neki, hogy lécc dobd vissza...erre felveszi a labdát, lassan odasétál, végig a szemembe nézett, és odaadja a kezembe a labdát. Hát...azt hiszem nem kell ehhez többet hozzáfűznőm. De persze miért is lenne egyszer valami jó...valahogy szoba került utána... erre hogy az a csaj aki még ott lakik a barátnője... (mármint nem vele...hanem mesélték nekem xD) de mondom nem is fogják sose egymás kezét. xD na mindegy. Aztán délután lementünk fürdeni. Jó volt. Szép volt. Hideg volt. xD Tök jól elvoltunk blabla. :D

Aztán este...mivel sokan voltunk és kevés az ágy...én aludtam egy ágyon az egyik kiscsajjal (nem franciaágy volt am...) na és gondoltam hát még fiatal meghát kis pici csaj nem túr le az ágyról. Na ekkorát még életembe nem tévedtem. xD Kb. 1 órát aludtam egész éjjel...a csaj csikorgatta a fogát, aztán kb. az ágy háromnegyed részét elfoglalta és ha ez sem lenne elég, RÁMFEKÜDT. -.- vagy én nemtom hogy mondjam de így rámpakolta a lábait vagy nemtom...én meg már nem tudtam hova húzodni mert kül. leestem volna >.< Már majdnem azon voltam, hogy fogom és kipakolom valahova a csajt... xD Szerencsére korán felkelt szóval utána tudtam aludni :D

Dél körül lementünk fürdeni...igen a legnagyobb melegbe.. xD Na ott is volt valami... xD Szóval volt valamelyik újságba ilyen mini vízipisztoly...és levittem...de aztán elkezdtünk frizbizni a vízbe..én meg nem tudtam hova rakni xDD Szóval beleraktam a bikini felsőmbe...mint a filmekben xDDD 'kevesen' néztek hülyének (: Jah meg...lementünk mégegyszer délután fürdeni...na és találtam egy katicát a vízbe...és beleraktam a frizbibe hátha megszárad a szárnya és elrepül. Jah majd pont úgy lesz mint ahogy én kis naív elgondolta -.- nem akart elrepülni...de nemtudtam mi csinálni...szóval szépen kiballagtam a vízből és felraktam egy fára...kíváncsi vagyok hogy él-e még... :/ Komolyan képes voltam kimászni a vízből egy katica miatt :D de előtte még félórát persze ott szórakoztam vele, próbálkoztam hátha mégis elrepül és nem kell kimennem...na mindegy. Lehet megmentettem egy katica életét :)

Utána visszamentünk, és ugye a szomszédba van egy cica..de nem mert sose átjönni...na és benn vagyok a házba erre szólnak hogy itt a cica, én meg rohanook ki és "cicaaaaaaaa" xD Természetesen ott volt a szomszéd srác az udvarukon... :P Na és elkezdtem simogatni a srác meg ott dumált hozzánk...meg mesélt a cicáról, és elkezdi "el van kényeztetve...mint én..." xDD Mondjuk ebbe az egészbe az a nemjó, higy gondolom ez olyan értelembe volt, hogy pl. a barátnője...-.- xD Na lényegében ennyi...bocsi kicsit hosszú post lett ^^ Jah meg...holnap vizságázok és semmit nem tanultam. Nem gáz. :D Jóéjt. (: (mondjuk sztem kb. a fele nem jutott eszembe a dolgoknak de ennyi is elég :D)

 

xoxo

D

 

music: See You Again

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarros.blog.hu/api/trackback/id/tr82599203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása