HTML

Tarrós

tarrós

Utolsó kommentek

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • crazy210: Hidd el csak ez éltet. (L) (2008.12.18. 19:56) #72
  • paramoremania: jaj istenem :C *ölel* ...arra gondolj hogy kicsit több mint egy hét és ottleszek (: (L) (2008.12.18. 19:53) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • crazy210: kösz h vagytok. (2008.12.08. 17:30) #71
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Címkék

Friss topikok

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • paramoremania: ott (L) :@ utálom h nem jeleníti meg xD (2008.10.02. 14:55) #55.
  • crazy210: Remélem drága h minden rendbe jön. (2008.09.29. 10:35) #56
  • haley.: ááááá...:((L) (2008.09.24. 15:16) #54

Linkblog

#32.

2008.08.18. 23:47 :: haley.

Oh, hát ismét itt vagyunk. Lassan nem tudom követni. :$ De talááán még is. :D

OMG! Képzeljétek, túl éltem a szülinapomat. xD Azt hittem sokkal rosszabb lesz, és nem. Teljesen tök volt az egész. :) Igaz, hogy anyám vagy 1 órán keresztül sírt miattam, mert felhoztam egy olyan témát, amiről inkább jobb nem beszélni. Összefoglalva annyi, hogy az egész F. ágam utál. :D Mamám már akkor utált, mikor megszülettem. Nem tudok vele mit csinálni. Ő is utál engem, én is utálom őt. :D Nem töröm rajta magam nagyon, csak szarul esik, hogy ezt csinálják velem IS, meg bátyjáimmal is. Mert velünk kivételeznek... DE NEM SZÁMÍÍÍÍT! :D

Visszatérve....ugye mivel pontosan 12:00-kor születtem, mindenki akkor jött felköszönteni. :D Mármint így családban. Itthon volt mindenki, szal tök jó volt. :D Csak apám tojt rám, de nem érdekelt. Kezdem rohadtul megutálni. :D Egyik bátyám, P, olyan ari volt. :) Reggel korán hazajött csak azért, mert hogy szülinapom volt. - legalábbis ezt mondta, hogy ezért jött. :D
L és H is itthon volt. Meg úgy mindenki. :D Kaptam egy gyönyörűűűűűűű tortát. *.* Hát halljátok...ez MÁR TORTA volt. xD Oroszkrém, és nagyon finom. :D Most ettem meg az utolsó részt. :$ :D Aztán kaptam még anyámtól, meg mamámtól pénzt. Ami mindig jól jön, de most különösen. :D Ugyanis gyűjtök egy digi fényképezőre, ami mint tudjuk, kicsit drága. :D

Délután bőgtem egy kicsit, mert hogy bunkó voltam, és anyámat elszomorítottam. Közben agyaltam a regényemen is, és ennek következtében majdnem elaludtam. xD De jött P, és tévéztünk együtt, mint a jó testvérek. xDD Ő elaludt, anyám meg odabújt mellém, és néztük a Balázs show-t.:D Beszélgettünk, meg hülyültünk. L is jött, és ááá. Kész voltam. :D Olyan hülye.<3

Este pedig elmentem barátnőmékkel sétálni. Olyan jó volt. :D Hülyültünk, és nyomonon követtük a kutyák párosodását. xDDDD Kis szemetek nem akartak előttünk d*gni. :D Mikor elmentünk onnan, egyből elkezdték.-.-" xDDDDDD Elvoltunk, meg minden, és hazakísértek. :D Az a két óra sokkal jobb volt annál, mintha ajándékokat kaptam volna tőlük.

Hazajöttem, és gépeztem. Ennyit a szülinapomról.:D Azt hiszem, fél kettő körül elmentem lefeküdni, és reggel arra ébredtem, hogy P hazajött, és bekapcsolta a gépet. :D Aztán visszaaludtam, és 10 órakor felébredtem. Feljöttem msn-re, és vártam, hogy F írjon. Mert ugye úgy volt, hogy ma jön, és szerdán meg vissza. Csak ugyebár miért is jönne össze?! Nem tudott jönni, mert gondjai adóttak. Ez kicsit nagyon letört, de nem tudok ellene mit tenni. Beletörődtem, és várom, hogy végre összejöjjön ez a találkozó.

Na mindegy. Aztán...ez a napom is jó volt. :D Csak úgy...csak...jó volt.:) Holnap megyek fodrászhoz.ééééljen.:D

Azt hiszem nincs több mondani valóm. ;D Így is nagy regény lett már :D


bye,

P.

song: Penholder by Flyleaf

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarros.blog.hu/api/trackback/id/tr86622273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása