HTML

Tarrós

tarrós

Utolsó kommentek

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • crazy210: Hidd el csak ez éltet. (L) (2008.12.18. 19:56) #72
  • paramoremania: jaj istenem :C *ölel* ...arra gondolj hogy kicsit több mint egy hét és ottleszek (: (L) (2008.12.18. 19:53) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • crazy210: kösz h vagytok. (2008.12.08. 17:30) #71
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Címkék

Friss topikok

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • paramoremania: ott (L) :@ utálom h nem jeleníti meg xD (2008.10.02. 14:55) #55.
  • crazy210: Remélem drága h minden rendbe jön. (2008.09.29. 10:35) #56
  • haley.: ááááá...:((L) (2008.09.24. 15:16) #54

Linkblog

#45

2008.09.06. 00:27 :: crazy210

Jahm... én azért nem írtam mert akk mééég én írtam utoljára és hát ne legyek én 2x egymás után. (:

Amúúgy a mai napom katasztróóóófa... folyamat bőghetnékem van... kezdődőtt azzal h a suliban rohadtul felidegeltek... mert egyik "bnőm" aki a másik osztályba jár /A./ elkezdte mondani közös bnőnknek h én milyen bunkó meg szemét vagyok... elmesélem előről... vagyis bemásolom msn-ről mert már egyszer legépeltem... na szal az volt h msn-en nem irtam neki.. őszintén szólva letiltottam mert akárhányszor dumáltam vele mindig csak linkelgetett itt nekem minden hülyeséget...és kicsit meguntam.. és 1 hétre letiltottam... csak egy közös bnőnk meg elszólta magát h hát most beszél velem msn-en és akk gondolta h bizti letiltottam... de nem értem mert addigra már vissza vontam róla a tiltást... mindegy... és akk most olyanokat talál ki h én utálom és ha utálom akk meg miért integetek neki a suliban ha látom... hááát de az nem esik le neki h ha utálnám nem integetnék..-.-""" meg alapból nem utálom... deee a legjobban az is izééé h hát basszus de legalább kérdezze meg tőlem h mi a helyzet h miért nem látott msn-en vagy akármi..- de ne bemesélje magának a dolgokat... rohadtul idegesít... nah mindegy...

A mááásik dolog... h beszéltem anyámmal h akk B. lejön a névnapi bulimra és akk még arra is hajlandó h a hajnali vonattal haza menjen szombaton...mert h szombaaton hajnalban megyek ki a tópartra anyám cégesbulijára.. mert be kell rendeznünk meg minden... és akk mondom ma neki h akk B. haza megy hajnalban csak had lehessen itt hát most mit zavarna?... lejön pénteken 5 körül... 9-től hajnalig buliznánk.. és hajnalban el is menne... hát semmit nem zavar... de basszus anyám nem engedi most mert h szombaton nincs B.-re idő... hát a tököm tele vaaaan veleee... rohadtul kiakadtam itt bőgtem... és annyira bánt... és tudom h B. is bele élte már magát.. és akk most mégsem... :CCCC Annyira akartam h B. itt legyen... h itt legyéééél. :CCC Deee bepótóljuk vmeik szünetben... lejössz és elmegyünk D.-vel koktélozni meg minden... <3

Naaa és a harmadik dolog.... a KÖCSÖG ROHADÉÉÉÉK MYVIP letörölte a képeimet... csak úgy..mééég P. kérdezi msn-en h hol vannak a képeim myvipről...azt nééézem és basszaaaameeeeg... eltüntette... :CCCCCC Szóóval most majd tölthetem fel újra. :c

Na ééés megkezdődőőőtt ugyebáár a sulii...amit mki tudja h szeretek... és tényleg nem rossz... örülök egy kicsit h végre újra suli van... (: Jóóó... tudom fura... de akk is... ^^

Na de ennyi... puszikaaaa <3

ui. kihagytam h kaptam ma apától egy pendriveot... ami illatos...én választottam és citrom illatú...bááár először büdös inkább... de egyre jobban tetszik az illata... tökre jóóó. (:

N.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tarros.blog.hu/api/trackback/id/tr12650648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

haley. 2008.09.06. 10:51:18

én tegnap elmondtam, mit gondolok a barátnőddel kapcsolatos ügyről.(:


az izéét meg majd bepótoljátok.:) ti legalább már találkoztatok egymással...


illatos pendrive?:O nem hallottam még olyanról xD^^
süti beállítások módosítása