HTML

Tarrós

tarrós

Utolsó kommentek

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • crazy210: Hidd el csak ez éltet. (L) (2008.12.18. 19:56) #72
  • paramoremania: jaj istenem :C *ölel* ...arra gondolj hogy kicsit több mint egy hét és ottleszek (: (L) (2008.12.18. 19:53) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • crazy210: kösz h vagytok. (2008.12.08. 17:30) #71
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Címkék

Friss topikok

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • paramoremania: ott (L) :@ utálom h nem jeleníti meg xD (2008.10.02. 14:55) #55.
  • crazy210: Remélem drága h minden rendbe jön. (2008.09.29. 10:35) #56
  • haley.: ááááá...:((L) (2008.09.24. 15:16) #54

Linkblog

#41.

2008.08.29. 11:47 :: haley.

Ühm, de régen írtam már. De egyszerűen nem tudtam. Vagy elfelejtettem. x$ :D
Hű, hát elég nehéz lenne ezt a nem tudom hány napot egy kis postba foglalni, de megpróbálom.

Szerintem tegnapelőttig semmi érdekes nem történt. Vagyis már arra sem emlékszem, hogy volt-e valami. Tuti nem volt. xD Megvettem a könyveket, meg a cuccokat, ami kell a sulihoz. Mellesleg már ezt sem könnyű leírnom, hogy "ami kell a sulihoz." Istenem, olyan hamar elrepült a nyár. Egy hét múlva már padban fogok r*hadni. :'( Most meg tök természetes, hogy felkelek, gép bekapcs. De ez megszűnik hétfőtől. Nem háromnegyed háromig leszek fent, és nem fél tizenkettőkor kelek.xD Fél 7....a hideg kiráz. :C

Na szóval, elég a suliról. A tegnap előtt a lényeg. :D J-nél aludtunk így legjobb barátnők. Számszerint négyen, mert ebből áll a BFLF. :D [hosszútörténet.]
[Este] Háromnegyed hatkor találkoztunk a banknál, aztán mentünk vásárolni. J [nemakinélaludtunk,hanemamásik.] természetesen otthon hagyta a cuccát. Nem értem, hogy lehet úgy elindulni otthonról, hogy tudod, hogy másnál alszol, és nem viszel cuccot. xDDD Nem fogom megérteni. Na mindegy. Elmentünk kaját venni, aztán vártunk a bolt előtt, hogy J visszaérjen a cuccával. Aztán elindultunk. Én és J [akinélaludtunk.:D] biciklivel voltunk, D [nemablogos.] és J gyalog. Így hát mondhatni, lassan haladtunk. xD Tettem egy ösztönző kijelenetést, hogy "Lekéssük a Hannah Montana-t, igyekezzetek már.Futááás" xDDDD [Mellesleg én nem is nézem...xD Csak J mondta útközben.]
Nagy nehezen elértük a sarkot, majd ott is mentünk vásárolni. xD Ott vettük meg az ilyen apróságokat. [cukor,popcorn, satöbbi.] Majd tovább mentünk, és VÉGRE elértük J-ék házát :D:D:D:D A kutyája egyből megtámadott.-.-"xD Bementünk,
megnéztük a Hannah Montana uccsó részét, aztán irááány a konyha. Mentünk kaját csinálni. :D Szendvicseket csináltunk, de mindenki kolbásszal ette. Én természetesen nem xD [jólvan, nem szeretem a kolbászt.:D] Kevés felvágottat vettünk, ezért D-val elmentünk még venni. :D Mire visszaértünk, J és J megcsinált egy csomót. Egy egész kenyeret elpuszítottunk szerintem.xD Mikor én is kész lettem a sajátjaimmal, tévéztünk. Közben J-vel megbeszéltük, hogy majd ha megkajáltunk, kimegyünk labdázni. xD Tavaly is úgy volt. :D
Úgy is lett...kimentünk, de az nem ilyen hétköznapi labda volt, hanem az, amelyiknek ha ráütöttél a közepére, így összecsukódott és frizbi lett...nem tudom mi a neve -.- xD
Na azzal elvoltunk egy ideig, majd J kitalálta, hogy menjünk kutyát sétáltatni. Este, sötétben, kutya sétáltatás. ****.**** Olyanvolt. :D
Kb 20 perc múlva visszaértünk, és mentünk zuhanyozni. [nemegyszerre.xDDD] Mikor mindenki végzett, annyit hülyültünk basszus. **.** Meg néztünk South Park-ot.xD Azon is röhögtünk csomót. Képeket is csináltunk. Azon is röhögtünk csomót. xDDD
Utána éjfél körül mentünk lefeküdni. Természetesen nem tudtunk aludni, ezért üvegezni kezdtünk. Tök jó volt.:D Aztán még beszélgettünk, de nem hagytuk aludni egymást. D főleg nem, mert ő kialudta magát, mi meg nem. Kb minden fél órában lementünk a földszintre meg fel. xDD J kicsit rosszul volt, de hálaégnek jobban lett. Kb 4 körül sikerült elaludunk, majd én arra ébredtem háromnegyed 8kor, hogy J és J macskáznak meg dumálnak.-.-"xDD Aztán macskával játszottunk, D is felkelt, és elvoltunk. Lementünk kajálni, meg tévézni, aztán felöltöztünk, és jöttünk haza. Én mikor hazaétem, ugye útközben lemerült az mp4em, szal nem tudtam zenét hallgatni, ezért eléggé nehezemre esett ébren maradni. Nem voltam hozzászokva az ilyen 4 órás alváshoz. Hazajöttem, elmeséltem anyámnak mindent, aztán lefeküdtem aludni. Meg előtte néztem a Hannah Montana-t :$ xDDDD és szőlőt ettem. :D Majdnem elaludtam, erre megjött rokon. -.-" Senki nem volt bent, ezért nekem kellett kimenni. Nagyon örültem neki.....-.- Hülye vénasszony, aki pestről jön minden évben talán 3x. Van egy idegesítő fia, aki a múltkor már az idegeimre ment. Mindegy...szal azóta most G néni itt van, nagy örömömre.xD

Ma jön P és Zs, ezért kivagyok tagadva ebből a szobából. Nem zavartatom magam, átviszem a laptopot az én szobámba. xD A netkábel necces lesz, de nem szááámíít. Megoldjuk.:D


Najó, nem untatlak itt tovább titeket. Bocsi, hogy ilyen hosszú lett.

bye,
P.


song: Sugar, We're Going Down by Fall Out Boy.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarros.blog.hu/api/trackback/id/tr78639224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása