HTML

Tarrós

tarrós

Utolsó kommentek

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • crazy210: Hidd el csak ez éltet. (L) (2008.12.18. 19:56) #72
  • paramoremania: jaj istenem :C *ölel* ...arra gondolj hogy kicsit több mint egy hét és ottleszek (: (L) (2008.12.18. 19:53) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • crazy210: kösz h vagytok. (2008.12.08. 17:30) #71
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Címkék

Friss topikok

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • paramoremania: ott (L) :@ utálom h nem jeleníti meg xD (2008.10.02. 14:55) #55.
  • crazy210: Remélem drága h minden rendbe jön. (2008.09.29. 10:35) #56
  • haley.: ááááá...:((L) (2008.09.24. 15:16) #54

Linkblog

#38.

2008.08.25. 20:33 :: paramoremania

Húhaaúristeeenittvagyok.

Visszaolvastam mindent és most írok (:

Khm oké.Ez lehet hogy regény lesz.Dehát mégiscsak majdnem 3 hétig nem voltam itt,még ha nem is történt túl sok minden...

Előszöris.Nyaralás.Úgy volt hogy 6-án,szerdán [a névnapomon] lementünk Csopakra ismerősök házába.Szerdán,csütörtökön és pénteken is lementünk a partra :D Olyan jó volt.Voltunk vagy 11-en :D És az a poén h a "rokonaim" is ottvoltak xD És igazából az idézőjel nem is kell mert tényleg a rokonaim :D Apám félunokatestvére [xD] a Z :D És mindig ha meglát úgy köszön hogy 'szia rokon' xD És van két lánya csak mindkettő másik házasságból...de valahogy mindkettőnek a rokonomnak kell lennie mert az ő vére is.xD És ők is ottvoltak.V kb 5-6 éves,csak sajna születésekor azt hiszem agyvérzést kapott vagy mi,szóval terápiára kell járni vele és a kora ellenére alig beszél értelmesen :S De iszonyat aranyos és vidám kiscsaj (: A másik lány pedig a Sz :D Ő 14 éves ha jól tudom xD Tökjól elhülyültünk vele,együtt röpiztünk és vele is aludtam egy helyen :D Na szóval elvileg együtt voltam a NEGYEDmásodunokatesóimmal.xDDDDDDDDDDDDDD Hülye szó dehát télleg így van xD Kicsi a világ :D

Aztán 8-án,pénteken estefele mentünk a mi saját bérelt szállásunkra Balatonföldvárra.Aznap este rögtön vihar volt :D *.* <3 Emiatt szombat reggelre megmaradt a hűvös szeles idő,szóval fürödni nem tudtunk menni ezért elhatároztuk hogy átmegyünk komppal Tihanyba :D Amúgy is ott van Bföldvár mellett Szántód és onnan indul a komp,szóval messze se volt :D De természetesen kocsival mentünk xDDDDD Ott pedig sétálgattunk meg felmentünk az apátsághoz vagy mihez xD...ott elkezdett sz*r idő lenni,olyan szél jött h majdnem elfújt :| xD De utána vége lett és kisütött a nap.Egyszercsak fordulunk hátra és a Balcsi közepén GYÖNYÖRŰ TELJES SZIVÁRVÁNY.Rögtön fényképező elő meg minden xD

Aztán vasárnap-hétfő-kedd végig lentvoltunk a strandon (:

Bááár mondjuk hétfőn kár volt.

Történt ugyanis hogy...mostohaapám,lány mostohatesóm,anyám meg én mentünk ugye le...fiú mostohatesóm közben átment B.Akaliba a haverjaival xD És mindannyian bementünk a vízbe.Az összes cuccot egy sporttáskában vittük le a partra és abban volt minden.Mostohaapám letakarta pokróccal mielőtt bementek.De ez nem számított.Szóval elvoltunk nagyban a vízben...olyan 1-1,5 órát voltunk bent,de mostohatesóm előbb kiment,utána olyan 10-20 perccel mi is...megyünk ki és akkor látjuk hogy mostohatesóm ott ül a parton és kérdezi mostohaapámat hogy hova raktuk a cuccot mert nincs sehol...Igen.Ellopták.Úgy ahogy volt.Tudniillik szabadstrand volt,ráadásul egy olyan helyre pakoltunk ahol volt egy sövény és mellette üres hely,szóval eléggé szem előtt..De szerintem ez mind nem számít mert minket valószínűleg kifigyeltek,és lehet hogy miattam...Mert mikor leértünk a strandra akkor mondta anyám hogy fényképezzek én meg elővettem és fényképeztem...gondolom meglátták a kezemben...Na de mind1,már nem számít.Szóval a táskával együtt ugrott a fényképezőm,telefonom,mp3-am,szemüvegem,mostohatesóm szemüvege,mostohaapám pénztárcája benne kb 5 ezerrel és a papírjaival,mostohaapám telója,sőt,a bérelt lakásunk kulcsa is....plusz törölközők,újságok,apróságok,na meg a pokróc amivel le volt terítve a táska...Én rögtön elkezdtem bőgni...Annyira hülye vagyok...mért kellett nekem minden értekemet levinni?!Csakhát a telefonom alap,az mp3 még alapabb,a fényképező meg csak kellett....mert amúgy mindent lefényképeztem végig,de hiába...Na meg naív vagyok,azaz mindannyian naívak voltunk.De abból indultunk ki hogy Csopakon se loptak el semmit pedig ott volt olyan hogy 11-en voltunk lent a parton...És előtte lévő nap is ugyanúgy mindannyian bementünk...Dehát ugyebár az ördög sosem alszik.Én ráadásul szerencsétlen is vagyok.Csupán már a második telefonomat lopták el...Na de mind1.

Mivel az én telefonomat és mostohaapámét is ellopták,anyám meg mostohatesóm pedig nem hozta le a partra,mostohaapám és mostohatesóm elmentek valami újságos standhoz hogy telefonálni a rendőröknek.A rendőr meg azt magyarázta hogy nyugodjunk meg és menjünk vissza szállásunkra.De mostohaapám meg mondta neki hogy a kulcsunkat is ellopták,ergó nem tudunk bemenni sem...ISZONYAT NAGY MÁZLI volt hogy a rendőr ismerte a házinéninket és fel tudta hívni..De kiderült hogy a néni már Pesten volt...de kiküldte nekünk a takarítónőt szóval be tudtunk végül menni.

Átöltöztünk,aztán kocsiba be és irány a rendőrség...Odaérünk negyed ötre,közlik velünk hogy 4-ig vannak és ezért nem tudnak már fogadni,menjünk be Siófokra. >< Ott ültünk a rendőrségen úgy 2 órát...Felvettek MINDEN adatot részletesen...mi tűnt el,milyen színű,milyen márkájú,milyen ismertetőjele volt....Mintha annyit számítana.Úgysem lesz meg semmi...

Szóval eléggé "kalandos" nap volt a 11-e...Na dehát kihevertük.Vége.Megtörtént.Ennyi volt.Tanultunk belőle...legalábbis én biztos.Az egyszer fix hogy én mégegyszer értéket LE NEM VISZEK strandra.

Másnap,kedden átjöttek Zamárdiból a szomszéd lánya meg a pasija....történetesen a pasija a mostohatesómék unokatesója.xDDDDDD A ballagásomon ismerkedtek meg *büszkefej* xD Ennyi rokoni szálat,mi? :D Ilyen az élet.xD

Na szal mostohaapámnak aznap volt a szülinapja szóval ittak meg ilyenek xD Aztán együtt lementünk fürödni...akkor már mindig kintvolt valaki a parton,bár hiába mert már nem lehetett mit ellopni tőlünk.xDDDDDDDDDD

Szerdán pedig olyan dél körül elindultunk haza.

Amúgy ebben a két hétben a takarításon kívül annyi történt hogy.....ugyebár 11-én,hétfőn lopták el a cuccokat,a szemüvegemmel együtt...K*rvára sz*r nem látni.De én attól fogva vakoskodtam egy hétig :S xD Mert 19-ére lett kész a szemüveg,és így is ilyen gyorsszállítással :S xD És CSAK 28 ezer volt.....na mind1...Amúgy tök jó bordó kerete van [nagyjából úgy válaszottam hogy ez megy a hajamhoz xDDDDDDDDDDDDDDDD De amúgyis nagyon teccett.]..Mindenki azt mondja nagyon jól áll :$ :D Szerintem is jó :$ Legalábbis a réginél tuti 10000x jobb......Telefont még aznap kaptam mikor visszajöttünk Balcsiról mert ugye nem tudtam elérni senkit,és senki nem tudott elérni engem :/ xD És természetesen senkinek nem tudtam a számát kívülről -.- Még apám számát is mamámtól kellett elkérnem ¬¬ xDDDD De legalább a telót megúsztuk olcsón mert akciós 20 forintos telót kaptam xD Alcatel Mandarina Duck :D ...Apropó,telefon...utólag is bocsánatot kérek D-től aki írt nekem üzit,csakhogy nekem már nem volt telóm -.- xD Tudod hogy válaszoltam volna :C xD Mp3-ért meg azután mentem miután kiváltottam a szemüvegemet...de végül mp4-et vettem csak tízezerért :D Concorde vagy mi.xD És a saját névnapi pénzemből,amiből a Paramore-os pólót szándékoztam megvenni,dehát közbeszólt a sors...szóval azt most hanyagoljuk.De anyám tökre jófej volt...elkezdi majd valahogy megvesszük a pólót [:

Ja és amíg mi nyaraltunk,festették ugye ki a házat...Csütörtökre,14-ére lett kész...Attól fogva mindennap csak TAKARÍTOK.De télleg...egy-két nap kivétel volt...oké,nem töröm magam xD De télleg segítek meg minden...Festékkaparás,tologatás,törölgetés,tisztítás,suvickolás,kefélés [xD],pakolás....:@ És még mindig nincsen kész.Mostanáig addig jutottunk el hogy tiszták az ablakok és a padló,fel van rakva minden szobában az új függöny,és anyám szobája és az előszoba nagyjából rendben van berendezésileg,de a többiben csak átmenetileg ide-oda van tolva minden és wááá >< xD Tegnap jutottam el odáig hogy megcsinálták a netkábelt..mert ugye egy szobával beljebb költöztem...a zsinór meg a volt szobám szintjén jön át a falon....szóval fel kellett fúrni,felhúzni a padlásra itt meg le...nem volt valami egyszerű :/ Mostohaapám meg a szomszéd kb 4 azaz n é g y órán keresztül szenvedtek vele :S De végül meglett :D Este 6 körül áthozta mostohaapám a gépemet tőlük [mert ott volt k*rva sok cuccunk náluk míg festettek...pl míg nem volt netem,összerakattam náluk a gépemet hogy legalább gépezni tudjak xD] és azóta van netem,jipijéééé :D

6 napom maradt.Mondhatom,k*rvajó.Nem akarom a sulit.NAGYON NEM.Utálom az egészet.Nincsenek barátaim [magamnak is köszönhetem dehát ilyen vagyok,ez van.].De télleg,senkivel nem találkoztam egész szünetben és elvileg nem is beszéltem....De remélem csak lesz valami...Ja és elvileg az egyik köcsög fiúoszttársam elment a suliból **.** xD Még így is van kb 4-5 "rosszfiú" akiket teljes szívemből gyűlölök,de legalább eggyel kevesebb...De az a meglepő,és TÉNYLEG az,hogy mégsem viszolygok annyira a sulitól :| Nem tudom mi a fene van velem,de valahogy meglátom a "JÓ" oldalát is :| Ami kb NINCS.11.,a matek ROHADT nehéz lesz.Különtanárral is csak egy rohadt kettest tudok összehozni.Igaz rajtam múlik mert tényleg nem gyakorlok annyit amennyit kéne meg minden,de TÉNYLEG teljesen süsü vagyok hozzá,mindigis az voltam...Plusz ugye évvégi vizsgák...igaz a tavalyitól is nagyon paráztam aztán végül egyáltalán nem lett rosz,sőt...de az legalább írásbeli volt....most pedig SZÓBELI.Én szószerint meg fogok halni :C Na de majd lesz valahogy.Rem.

Na ma amúgy már természetesen egész hajnalban ittvoltam a gépnél xD Kb 5-ig xDDDD És 10-kor keltem is mert azt hittem anyám úgyis felkelt majd hogy pakoljak...dehát nem -.- xD De mind1,jó volt ez így...2-kor taliztam bnőmmel,K-val és elmentünk sétálni meg beszélgetni :D Csináltunk képeket is...még jó mert nekem rohadtul kell már valami új kép magamról :/ xD A telómon vannak képek.És elvileg fel is rakhatnám őket a gépre,de NEM ISMERI FEL A TELÓT :@ De valahogy majd csak megoldom -.-" Max előkotorom anyám zsinórját,mert szerintem az ő telójához is van...átküldöm bluetooth-on és felrakom arról xD

Holnap pedig K tart valamiféle utó névnapi partit xD Kb 4-en leszünk csajok :D Filmezünk,sütünk muffint és lehet h fürdünk is *.* Tökre várom xD :D

Na oké.MOST lövöm le magamat.Ígyis szerintem megalkottam az évezred leghosszabb blogbejegyzését :D Bocsi csajok...

 

 

ßy ß.

2008.08.25.

20:32 [több mint másfél órán keresztül írtam.xD]

 

¶ ♪♫: Always by Saliva <3333333 Mostani számkattanásom.xD Rádióban hallottam és abban a pillanatban tudtam hogy KELL.

¶ hangulat: jóóóóóóóóóóó.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarros.blog.hu/api/trackback/id/tr32632693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása