HTML

Tarrós

tarrós

Utolsó kommentek

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • crazy210: Hidd el csak ez éltet. (L) (2008.12.18. 19:56) #72
  • paramoremania: jaj istenem :C *ölel* ...arra gondolj hogy kicsit több mint egy hét és ottleszek (: (L) (2008.12.18. 19:53) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • crazy210: kösz h vagytok. (2008.12.08. 17:30) #71
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Címkék

Friss topikok

  • inyoureyes: jahj.... =/ mi szeretüüüünk (L) (2008.12.21. 14:21) #72
  • paramoremania: nincs mit köszönni ;) (2008.12.08. 20:40) #71
  • paramoremania: ott (L) :@ utálom h nem jeleníti meg xD (2008.10.02. 14:55) #55.
  • crazy210: Remélem drága h minden rendbe jön. (2008.09.29. 10:35) #56
  • haley.: ááááá...:((L) (2008.09.24. 15:16) #54

Linkblog

#31

2008.08.18. 14:46 :: crazy210

Wááááá. ^^

Végre újra itt a blog.. a másik helyen sose volt izém írni...nem tóm miért.. :$ De most újra ide írhatunk..és tettem egy ígéretet h ha ide vissza kerül akkor kapásból írok egy regény nagyságú bejegyzést.. szal neki is állok... ^^

Csütörtökön értem haza 1 hetes nyaralásomból...mamámnál voltam...szuper volt amíg ott voltak unokahugaim is..voltam velük moziba /Mamma mia-t néztük ami most egyik kedvenc filmem.*.*/ társasoztunk,röhögtünk,hülyültünk...de előbb elmentek mint én és onnantól kezdve uncsi volt meg minden... meg mamámnak mindig mindennel baja van..szal végig azt hallgattam h miért sminkelem magam miért így áll a hajam.. miért olyan a cipőm stb... de hát már hozzá szoktam ugyhogy egyik fülemen be a másikon ki...bááár kicsit idegesit h egy évben egyszer ha nála vagyok és akkor se jó szava van hozzám hanem ezek..na mindegy... szal ott voltam 1 hetet..de csütörtökön véégre haza értem. ^^

Pénteken már mentem dolgozni ugyanis szombaton és vasárnap tüzijátékot lőttünk és háát annak az előkészületei nem kis meló... de most élveztem a legjobban...itt volt legjobb bnőm is és 2 napig vele vtam és ennyit baromkodni..hjaj istenem... végig röhögtünk meg táncoltunk meg minden...szombaton engem meg bnőmet küldtek oda a szinpadhoz h vegyük majd át a díjakat ha nyerünk vmit tombolán meg minden... és basszus már majdnem kitiltottak onnan minket mert tök kuss volt erre mi majd meg szakadtunk a röhögéstől.. deee nyertünk tombolán egy dzsiádzsó katonás kulcstartót. meg egy kocsiba való napellenzőt...meg előtte volt főző verseny és arra is beneveztünk és ott is nyertünk ajándékot és én mentem ki érte és a pasi még puszit is adott nekem.. bezzeg mikor bnőm ment ki akkor neki nem adott. xDDD Aztán vasárnap ien tónál voltunk és fent a gáton bnőmmel neki álltunk táncolni és bmeeeeeg mki minket nézett... de olyan jó volt..utánna meg leültünk a partra és énekeltünk ott..és mondanom sem kell h ott volt G./♥/ és mellettünk ült a parton és ááá...végig röhögött velünk meg minden... ééééés egészen véletlenül hallottam amikor tesómmal beszéltek...és tudni kell h G. bnője elég gáááz..és akk tesóm mondta G.-nek h "sajnállak haver a csajod miatt" és G. rávágta h "háát de már nem sokáig". **.** Hjaj istenem.. Jaaaaaaaaaaaaj és kihagtyam h szombaton bnőmmel kifeküdtünk a mezőre és néztük a holdfogyatkozást.*.* olyan széép volt.... na de erről ennyit. (:

Ma pihenéssel töltöm az időmet ugyanis holnaptól megint meló van... de most nem fogom annyira élvezni mert bnőm elment a barátjához és így nem fog velem jönni és így nem fogok tudni kivel énekelni meg táncolni meg hülyének tettetni magunkat..báár nekem azt annyira nem is kell tettetnem. :)

Nos most ennyi...remélem elég lesz "regénynek". :)

puszikaaaaaaaaaaaaa

N.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarros.blog.hu/api/trackback/id/tr37621345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása